تعداد بازدید: ۵۴۱۹
کد خبر: ۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ - 2017 06 August
طی مراسمی با حضور سردار گزنی جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس مراسم تودیع و معارفه فرمانده پیشین و جدید سپاه نی‌ریز برگزار شد.
حسین قانع: در مراسمی که روز شنبه 14 مردادماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی‌ریز و با حضور رؤسای ادارات، فرماندهان انتظامی و نظامی شهرستان و جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس برگزار شد؛ سرهنگ محمدمهدی درستکار به عنوان فرمانده سپاه نی‌ریز تعیین گردید.

به گزارش هورگان؛ در این مراسم ابتدا سرهنگ توکل با بیان اینکه در شهر دلاور مردان کمیل و شهدای مظلوم آن خدمت کرده است، آن را برای خود افتخاری دانست وگفت: در این 4 سال علاوه بر وظایف درون سازمانی به وظایف بیرون سازمانی نیز پرداختیم و حل مشکلات مردم و شهرستان را سرلوحه کار خود قرار دادیم.

سپس نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری نیز نقش پررنگ خدمات سپاه به مردم را ستود و گفت: سرهنگ توکل خدمات زیادی به مردم کرده است و فرمانده جدید این خدمات را به مردم معرفی کند.

حجت الاسلام سید مهدی فال اسیری سخنران دیگر جلسه با بیان آیه: وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ (آیه 60 سوره انفال) را خطاب به پاسداران ندانست و آن را گوشزد به تمام مسلمانان دانست و عنوان کرد: اکنون یک توکل دیگر آمده است  و باید کمک کرد کارهای انجام نشده راانجام و نیمه تمام ‌هارا به پایان رساند.

سپس سردار گزنی جانشین سپاه فجر با بیان جمله امام(ره) به گورباچف که (من صدای خرد شدن استخوان کمونیزم را می‌شنوم) افزود: اکنون دیگر آمریکا با موجی که جمهوری اسلامی به پا کرده است  قدرت اول و بلامنازع دنیا نیست و امروز امید ملت مسلمان به جمهوری اسلامی ایران است.

در ادامه از خدمات سرهنگ غلامرضا توکل در نی‌ریز تجلیل شد.

همچنین در ادامه سردار گزنی و هیئت همراه در منزل شهیدان علی محمد و محمد جواد معانی حاضر شدند و از دو خانواده شهید  تقدیر نمودند.









غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
کریم سروی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
0
0
سلام.جناب آقای درستکار یکی از خالص ترین وصادق ترین نیروهای انقلابی است .وی ازلحاظ فکری بسیار خلاق ومبتکر میباشد.
انشالله همیشه پیروز وموفق باشند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها