تعداد بازدید: ۲۰۰۲
کد خبر: ۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ - 2017 31 July
اطلاعیه شبکه بهداشت و درمان نی ریز:
همشهریان نی ریزی برای دریافت رایگان خدمات بهداشتی و فعال کردن پرونده بهداشتی خود و اعضای خانواده شان به پزشکان خانواده و مراکز دولتی و خانه های بهداشت در اسرع وقت مراجعه کنند.
بنا بر اعلام دکتر علیرضا ذکایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، با توجه به اهداف طرح تحول سلامت در کشور لازم است شهروندان نی ریزی برای دریافت خدمات بهداشتی رایگان به پزشکان خانواده خود و مراکز درمانی دولتی در شهر نی ریز( شهید فقیهی، کوی سجاد و ولی عصر) مراجعه کنند.

 با توجه به اینکه خدمات بهداشتی به کلیه گروههای سنی ارائه  می شود. لازم است پدران و یا مادران خانوارها  به این مراکز  مراجعه  و پرونده بهداشتی کلیه اعضای خانواده خود را به صورت رایگان فعال نمایند و از خدمات رایگان آن مانند تست قند خون، چربی، دیابت ، سرطان روده و.... استفاده کنند.

ذکایی با ذکر این نکته که افراد 35ساله به بالا لازم است، چک شوند و خدمات بهداشتی دریافت کنند گفت: متأسفانه مراجعه افراد برای دریافت خدمات بهداشتی کم می باشد و برعکس برای درمان بسیار زیاد می باشد.کم بودن مراجعه افراد برای مراقبت های بهداشتی باعث خواهد شد ارائه امکانات و خدمات به شهرستان در گرو میزان مراجعه و استقبال شهروندان نسبت ثبت اطلاعات و فعال کردن پرونده بهداشتی می باشد. این برای شهرستان خوب نخواهد بود.
 
طی چند ماه آینده هر امکانات پزشکی و بهداشتی برای شهرستان نیاز باشد و هر آماری از شهرستان بخواهند و حتی اگر بخواهند پزشک خانواده را بخواهند با شکل بهتری اجرا و یا اصلاح کنند معیار اصلی،از طرف وزارتخانه  ودانشگاه علوم پزشکی فارس همین سامانه ومعیار فعال بودن  پرونده های خانواده ها خواهد بود.

 بنابراین از شهروندان می خواهیم  در اسرع وقت به پزشکان خانواده، مراکز سه گانه دولتی کوی سجاد، شهید فقیهی و ولی عصر و در روستاهها به خانه بهداشت مراجعه نمایند و شبکه بهداشت و درمان را در این راه  با ثبت اطلاعات خانواده ها  و گرفتن خدمات یاری نمایند.
برچسب ها: نی ریز ، پزشک خانواده
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها