تعداد بازدید: ۳۸۴۹
کد خبر: ۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷ - 2016 16 July
حفر چاه آب شرب برای مردم روستای ریزاب با دخالت برخی افراد باعث درگیری تعدادی از مردم روستا‌های ریزاب و بنه‌کلاغی شد که پس از دو روز خاتمه یافت.
حسین قانع: بنا بر اعلام دکتر عقیل رنجبر رئیس دادگستری شهرستان نی‌ریز، حفر یک حلقه چاه آب شرب برای مردم روستای ریزاب در منطقه روستای بنه‌کلاغی با دخالت سوء استفاده‌گران به تشنج کشیده شد.

این مسئله زمانی رخ داد که با نظر کارشناسان اداره منابع آب شهرستان چون اراضی منطقه ریزاب فاقد محلی جهت حفر چاه آب شرب بود تصمیم گرفته شد در منطقه بنه کلاغی چاهی حفر شود اما تعدادی از جوانان روستای بنه‌کلاغی مانع حفر این چاه شدند.

در مقابل تعدادی از جوانان روستای ریزاب نیز اقدام به بستن راه بین این دو روستا کردند.

این راه بندان در عصر روز پنجشنبه 24 تیرماه اتفاق افتاد که با دخالت شوراها و بزرگان دو روستا خاتمه یافت.

دامنه تشنج ها در غروب جمعه 25 تیرماه و شب آن دوباره از سر گرفته شد بطوری که باعث ایجاد مزاحمت در عبور و مرور خودروها گردید و برخی افراد اقدام به قطع شبکه برق در ساعت 23 کردند که در پی آن برق حدود 30 روستا قطع گردید و اهالی روستای بنه‌کلاغی نیز صبح روز شنبه اقدام به تجمع در مسیر کردند که باعث بروز مشکلاتی شد.

در ادامه صبح روز شنبه 26 تیرماه اعضای شورای تأمین شهرستان نی ریز در منطقه حاضر شدند و در صحبت با اهالی هر دو روستا غائله ختم به خیر شد.

از ساعت 20:30 امشب (شنبه 26 تیرماه) برق روستاها وصل گردیده و حفر چاه نیز در حال انجام می‌باشد.

دکتر رنجبر در پایان خاطر نشان کرد: خاطیان شناسایی شده‌اند و با آنها برخورد خواهد شد و کلیه حقوق تضییع شده مردم و دولت از آنان اخذ می‌گردد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها