تعداد بازدید: ۲۰۶۶
کد خبر: ۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰ - 2017 07 July
آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
خطیب جمعه نی ریزگفت: اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی موفقی داشته باشیم مردم باید مالیات خود را به موقع بپردازند و مسئولین امر نیز مالیات را در جای خودش هزینه کنند
مهدی منفرد: آیت‌الله فقیه امام جمعه شهرستان نی ریز در خطبه های نماز جمعه 16 تیر ماه ضمن اشاره به آیاتی از قرآن کریم و احادیثی پیرامون وحدت گفت:"حضرت علی علیه السلام در نهج البلاغه می‌فرماید:تاریخ گذشتگان را مطالعه کنید و به عوامل شکست و پیروزی اقوام نگاه کنید و عبرت بگیرید، دنبال شکست خوردگان نروید و راه کسانی را بروید که دنبال عزت بودند."

 ایشان رمز موفقیت را در اتحاد دانسته و افزود: ملت ایران با اتحاد و یکپارچگی موفق شدند و امروز کشور ما در تولید موشک‌های نقطه زن در ردیف آمریکا و روسیه قرار گرفته است.

امام جمعه نی ریز افزود: اکنون ما یکی از کشورهای مهم منطقه هستیم و همه فهمیده اند بدون حضور ایران مشکلات منطقه حل نخواهد شد.

عضو خبرگران رهبری وضعیت کشور از نظر کار را خوب ندانست و افزود: جوانان بیکارند مسئولین مشکلات مردم را حل کنند و جلوی پای مردم سنگ نیندازند.

 آیت ا... فقیه تصریح کرد: دولت فعلی باید نقایص 4 سال قبل را ببیند و برای 4 سال بعد برنامه ریزی کند و مسئولین باید برای بهبود وضعیت کشور بکوشند  تا همگان از خدمات دولت بهره مند شوند.

 نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: "قرآن می فرماید با هم دعوا و نزاع نکنید چون باعث میشود ارزش خود را از دست بدهید و در شرایط سختی در کنار هم باشید و صبر کنید چون خداوند با صابرین است."

خطیب جمعه نی ریز در خطبه دوم با اشاره به مناسبات پیش رو گفت:ما اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی موفقی داشته باشیم مردم باید مالیات خود را به موقع بپردازند و مسئولین امر نیز مالیات را در جای مناسب خودش هزینه کنند و همچنین تولید کنندگان و کسانی که اوضاع مالی بهتری دارند باید بیشتر در این زمینه تلاش کنند.

ایشان  با اشاره به مناسبت هایی همچون سالروز کودتای نوژه  و روز حجاب و عفاف تشریح کرد : اگرچه پهلوی خیانت ها و جنایات بسیاری را از جمله  دستورکشف حجاب و حمله به مسجد گوهرشاد انجام داد اما این انقلاب ایران را دگرگون کرد و از بی حجابی جلوگیری کرد.

سید محمد فقیه آزادی غربی را مناسب جامعه اسلامی ایران ندانسته و افزود: همانطور که امام فرمودند شما اگر فکر کنید غرب دست از سر شما برمی دارد چنین نیست.

نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری به مسئولین توصیه کرد با تلاش خود زمینه ساز حجاب شده و اسباب ازدواج جوانان را فراهم کنند.

 آیت ا...فقیه پارتی بازی در جامعه اسلامی را بی معنا توصیف کرده و قانون را محور همه کارها دانست.

 ایشان در پایان از مردم خواست تا در مصرف آب، برق، گاز و سایر چیزها صرفه جویی کنند تا دولت بتواند آب و برق و سایر نیازهای مردم را در تمام کشور تامین کند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها