تعداد بازدید: ۲۵۲۳
کد خبر: ۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴ - 2017 24 June
میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری نی ریز میزبان کودکان بی سرپرست شیرخوارگاه قاصدک های مهر ، مسئولین شهرستان و صنعتگران صنایع دستی نی ریز بود .
در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان و در  در محوطه موزه و آرامگاه میرزااحمد نی ریزی ، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری نی ریز، میزبان کودکان بی سرپرست شیرخوارگاه قاصدک های مهر ، مسئولین شهرستان و صنعتگران صنایع دستی نی ریز بود.

حمیدرضا هادی مسئول میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری  شهرستان نی ریز  گفت:این مراسم که برای پنجمین  سال  پیاپی برگزار می گردد، با نیت خیر همکاران اداری و جمعی از خیرین شهرستان نی ریز در محل مذکور برگزار شد که جمعی از صنعتگران صنایع دستی ، مربیان ، کودکان شیرخورگاه قاصدک های مهر و مسئولین شهرستان از جمله امام جمعه ، فرماندار و معاونت فرمانداری، نماینده مجلس، دادستان و برخی از رؤسای ادارات  حضور داشتند.

محمدرضا امیری فرماندار شهرستان نی ریز در  رابطه با تخصیص اعتبارات برای  صنایع دستی سخنانی بیان کرد و از تکمیل محوطه موزه با  اعتبارات 3% نفت و گاز خبر داد.

در ادامه حمیدرضا هادی  مطالبی را در خصوص همکاری ادارات و فعالیت صنعتگران بیان  و سپس دکتر مسعودی  نماینده مردم نی ریز و استهبان و ایت اله فقیه امام جمعه و عضو مجلس خبرگان،  به سخنرانی پیرامون پیشینه، نقش و اهمیت صنایع دستی در شهرستان پرداختند.
































نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها