تعداد بازدید: ۱۷۶۰
کد خبر: ۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ - 2017 20 June
امیری در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان :
مسعودی: با توجه به اعتبارات پیش بینی شده آینده ای نوید بخش جهت رفع محرومیت ها خواهیم داشت.
مهدی منفرد: جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان نی ریز روز دوشنبه بیست و نهم خرداد و با حضور دکتر مسعودی نماینده مجلس،  مهندس امیری فرماندار، مهندس اشرافی نماینده سازمان برنامه و بودجه استان و سایر مسئولین برگزار شد.

در این جلسه دکتر مسعودی گفت:با توجه به اعتبارات پیش بینی شده آینده ای نوید بخش جهت رفع محرومیت ها خواهیم داشت.

 در جلسه کمیته برنامه ریزی اعتبارات مربوط به 3 درصد نفت و گاز و اعتبارات تملک و دارایی های استانی ابلاغ شد که در مجموع حدود پانزده و نیم میلیارد تومان جهت پروژه های مختلف پیش بینی شد.

از این مبلغ 9 میلیارد و سیصد میلیون تومان مربوط به 3 درصد نفت و گاز و 6 میلیارد و هشتاد میلیون تومان نیز از اعتبارات تملک دارایی های استانی است.

 گفتنی است اعتبارات 3 درصد نفت و گاز امسال نسبت به سال قبل با رشد 190 درصدی روبرو بود.

دکتر مسعودی نماینده مجلس گفت:این اعتبارات حق مردم و شهرستان است و از مسئولینی که با جدیت پیگیر حقوق مردم باشند حمایت میکنیم.

  وی با اشاره به پروژه کارخانه فولاد گفت: میشد این پروژه را برای تبلیغات در ایام انتخابات افتتاح کرد، اما دولت نخواست و ما هم راضی نبودیم ، چرا که  ممکن است یک کار تبلیغی مثل افتتاح راه آهن انجام شود اما با عبور اولین قطار و خروج از ریل نگاه مردم را عوض کند.

مهندس امیری نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات دولت گفت:علی رغم کاهش اعتبارات هیچ پروژه ای در شهرستان تعطیل نشد.

 وی اشاره ای نیز به پروژه های آبرسانی به روستا ها کرد و افزود:تنها برای روستای ریزاب 3 میلیارد تومان هزینه شده وپروژه خط انتقال 12 کیلومتری آن نیز شروع شده است.

 امیری خطاب به مدیران گفت: پیگیری کنید اعتبارات جذب شود و حق شهرستان را بگیرید چون مدیری که نتواند اعتبارات را جذب کند به درد شهرستان نمی خورد.

 فرماندار نی ریز با اشاره به میزان اعتبارات تملک دارایی و 3 درصد نفت و گاز گفت:در سال گذشته 43/2 درصد اعتبارات نفت و گاز و 50 درصد اعتبارات تملک دارایی به شهرستان تخصیص پیدا کرد که امیدوارم امسال وضعیت بهتر باشد.

برچسب ها: نی ریز ، نیریز ، Neyriz ، اخبار ، خبر
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها