تعداد بازدید: ۲۰۳۴
کد خبر: ۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ - 2017 20 June
مسعودی در جلسه شورای اداری مطرح کرد:
با بهره برداری از کارخانه های فولاد تا یکی دو ماه آینده و سپس سیمان خاکستری ، شاهد به ثمر نشستن تلاش های دولت در شهرستان خواهیم بود.
مهدی منفرد: شورای اداری شهرستان با حضور نماینده مردم نی ریز و استهبان در  مجلس شورای اسلامی در روز دوشنبه بیست و نهم خرداد برگزار شد.

در جلسه شورای اداری تعدادی از مسئولین ادارات گزارشی از عملکرد خود در زمینه اشتغال و تولید در سال 95 ارائه کردند و دکتر مسعودی در این جلسه از مدیران خواست پیگیر اعتبارات اعلام شده و مطالبات مردم باشند.

مسعودی گفت: این اعتبارات حق مردم است و مسئول پیگیری آن نیز مدیران هستند.
 وی با اشاره به تلاش های دولت گفت: در یکی دو ماه آینده شاهد به ثمر رسیدن این تلاش ها با بهره برداری از فولاد و در ادامه آن سیمان خاکستری در شهرستان خواهیم بود و ما معتقدیم شهرستان نی ریز باید قطب صنعتی شود.

در ادامه مهندس امیری، فرماندار نی ریز گفت: فرماندار نی ریز گفت: مطالعات بهره برداری از  آب سد چشمه عاشق جهت  شرب در دست انجام است و در آینده به یک منبع پایدار جهت آب شرب دست پیدا خواهیم کرد.

 وی در ادامه ضمن تشکر از برگزار کنندگان و قدردانی از حضور بسیار خوب مردم در انتخابات گفت: انتخابات با شکوهی که مورد نظر رهبری و نظام بود برگزار شد و باید رفاقت ها جای رقابت ها را برای خدمت به مردم و ساخت کشور را بگیرد.

امیری با اشاره به اتفاقات تروریستی در مجلس و مرقد امام گفت: این اتفاقات دلخراش و نگران کننده بود اما برکتش این بود که ثابت کرد در عرصه دفاع از کشور همه ما یکی هستیم و چپ و راست نداریم.

وی همچنین  ضمن تشکر از نیروهای امنیتی و نظامی حمله موشکی سپاه را اقتدار کشور و نظام دانست.

امیری در پایان ضمن اشاره به برخی از  مناسبت های پیش رو از جمله روز جهانی قدس، از مردم و مسئولین خواست تا  با شکوه هرچه بیشتر در این  راهپیمایی شرکت کنند.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها