تعداد بازدید: ۱۶۶۵
کد خبر: ۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸ - 2017 19 June
مدیر کمیته امداد: هم اکنون 808 نفر یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نی ریز هستند که با توجه مشکلاتی که دارند نیازمند حمایت های نیکوکاران هستند.
مدیر کمیته امداد شهرستان نی ریز  با تشریح اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان بیان کرد: علاوه بر اجرای طرح حامی یابی که تا پایان ماه رمضان ادامه دارد، دیدار با خانواده های تحت حمایت در قالب طرح مفتاح الجنه، اطعام نیازمندان و اکرام ایتام و نیز توزیع سبدهای کالا بین نیازمندان  از دیگر طرح های است که در این ماه مبارک اجرا می شود.

امیر باوندپوری ریز  با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 417 خیر حامی ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نی ریز شده اند، خاطر نشان کرد: در سال گذشته و در ماه مبارک رمضان 94 حامی برای طرح اکرام ایتام جذب شدند.

وی افزود: از ابتدای ماه رمضان تاکنون 750  سبد کالا بین نیازمندان توزیع شده که: ارزش هر سبد کالا 000/650 هزار ریال و شامل گوشت، مرغ، برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی ، پنیر، رب گوجه و … بوده و بین خانواده های نیازمند تحت حمایت توزیع شده است.

باوندپوری با اشاره به اجرای طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون و با همراهی مسئولین شهرستان 35 خاانوار در قالب طرح مفتاح الجنه مورد تفقد و دلجویی قرار گرفته اند که در این دیدارها بیش از 75 میلیون ریال به نیازمندان اهدا شده است و این دیدارها تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد:خیرین همچنین در ماه مبارک رمضان مبلغ 170 میلیون ریال برای مسکن مددجویان مساعدت کرده اند.

شایان ذکر است این مدیریت آماده دریافت هرگونه مساعدت های نقدی و غیرنقدی همشهریان خیراندیش می باشد.             شماره تماس53834004-53830454-071

روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نی ریز

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها