تعداد بازدید: ۳۰۹۱
کد خبر: ۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ - 2016 06 July
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز باشکوه عید سعید فطر:
امام‌جمعه نی‌ریز در مراسم نماز عید فطر مردم را به وحدت و همدلی دعوت کرد.
عابد نعمتی: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در مراسم باشکوه عید سعید فطر که با حضور پرشور مردم در مصلای بزرگ نمازجمعه برگزار شد، همه مردم را دعوت به وحدت کرد و اظهار امیدواری نمود در سایه وحدت و یگانگی به مقاصد خود برسند.
ایشان اضافه کرد: «شما مردم با وحدت و همدلی که داشتید، تا به حال موفق شده‌اید و خداوند هم به شما توفیق عنایت کرده، امیدوارم همه دست به دست هم دهید و برای پیشرفت اسلام و شهرستانتان همکاری لازم را داشته باشید.»
آیت‌ا... فقیه ضمن درخواست از مردم برای کمک به مصلای بزرگ نمازجمعه و حوزه علمیه، به حضور نماینده مجلس در مراسم نماز عید فطر اشاره و اظهار امیدواری نمود وی بتواند مشکلات مردم و حوزه انتخابیه را حل کند.
امام جمعه نی‌ریز تأکید کرد مشکل مسکن مهرکارگری که ساکنان آن در مراسم نماز جمعه  هفته گذشته طی نامه‌ای اعتراض خود را به وضعیت راه و برقشان مطرح کرده بودند، با همکاری شهرداری و اداره برق حل خواهد شد.
عضو خبرگان رهبری از حضور پرشور مردم و نمازگزاران حسینیه ثارا... که در جمع نمازگزاران مصلای نمازجمعه حاضر شدند و به گفته ایشان وحدت را به نمایش گذاشتند، تشکر کرد و توفیق آنها را از خداوند مسئلت نمود.
ایشان عید فطر را از بزرگترین اعیاد اسلامی دانست و اظهار امیدواری نمود همگان در این نماز جواز آزادی از جهنم و ورود به بهشت را گرفته باشند.












عکس‌: حامد راستی


برچسب ها: فطر ، نی ریز ، مصلا
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها