تعداد بازدید: ۱۶۵۶
کد خبر: ۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ - 2017 13 June
مدیر آموزش وپرورش شهرستان از حوزه امتحانی مدرسه عشایری پسرانه قائم مقام فراهانی بازدید کرد.

احمد قره چاهی مدیر آموزش وپرورش شهرستان نی ریز به اتفاق کارشناس ارزیابی عملکرد و سرگروههای آموزشی از حوزه امتحانی آموزشگاه متوسطه اول قائم مقام فراهانی بازدید کرد.

 مدیر آموزش و پرورش نی ریز دررابطه با نحوه ی امتحانات، سرویس ایاب وذهاب، بازدید بازرسان اداره عشایری، ضمن خدمت فرهنگیان، اتوماسیون اداری، مشکلات دانش آموزان، امنیت وآمار دانش آموزان، امکانات سرمایشی وگرمایشی و نمازخانه وسالن امتحانات وحیاط مدرسه و چگونگی کمک به دانش آموزان نیازمند ، به سخنرانی پرداخت.

قره چاهی گفت: از نظر من بین مدارس عشایری ومدارس تحت پوشش آموزش وپرورش تفاوتی نیست و این مدیریت آمادگی دارد درهمه زمینه های آموزشی وپرورشی با مدارس عشایری همکاری نماید تا از کارشناس گروههای آموزشی خواست که درطول سال تحصیلی از این مدرسه بازدید داشته  و فعالیت های آموزشی آنها را رصد و اقدامات لازم برای کمک رسانی به این مدرسه را انجام دهند.

  مدیر آموزش وپرورش شهرستان به منظور ارج نهادن به فعالیت های آموزشی وپرورشی کارکنان این آموزشگاه ۵ سهمیه تشویقی به همه کارکنان این مدرسه اختصاص داد و ضمن تاکید بر کمک به دانش آموزان نیازمند بیان داشت: از علیخانی مدیر آموزشگاه  درخواست کرد تا موضوع آموزش خانواده و پیشگیری ازآسیب های اجتماعی را سرلوحه کار خود قرار دهد و از ظرفیت خانواده ها نهایت استفاده را در زمینه های آموزشی وپرورشی کنند.

گفتنیست  این مدرسه دارای ۴۱ نفر دانش آموز و ۵ نفرکارمند به عنوان مدیر ودبیر هست که زیر نظراداره کل مدارس عشایری فارس مشغول به فعالیت می باشد.


  منبع: روابط عمومی آموزش وپرورش نی ریز                                                    
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها