تعداد بازدید: ۱۸۳۹
کد خبر: ۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ - 2017 05 June
مسئول اورژانس آباده طشک خبر داد:
تکنسین های اورژانس 115 آبا ه طشک در اردیبهشت ماه سالجاری 166مأموریت امدادی همراه با کمکهای اولیه را در این بخش به انجام رساندند.
حسین قانع: بنابر اعلام محمد محسن هاشمی، مسئول اورژانس 115 آباده طشک، در اردیبهشت ماه سالجاری تکنسین های، پایگاههای اورژانس این بخش پر جمعیت توانستند با 166 عملیات به کمک بیماران، مصدومان و مجروحان بشتابند.

هاشمی با برشمردن تلاشهای فداکارانه تکنسین های اورژانس115 در این بخش گفت:در ماه اردیبهشت تکنسین های اورژانس 71 مورد مأموریت جاده ای، 29 مأموریت شهری، 31 مأموریت اعزامی بین بیمارستانی و 35 مورد مراجعه شهروندان به پایگاههای این بخش را با موفقیت به انجام رساندند.
مسئول اورژانس 115 آباده طشک افزود: در این 166 مأموریت، بیماران قلبی و عروقی  با 54 مورد، حوادث ترافیکی 31 مورد و موارد اورژانسی زنان و زایمان با 10 مورد، به ترتیب بیشترین اولویت این مأموریت ها را به خود اختصاص دادند.
هاشمی در پایان، با بیان اینکه 2 مورد سوختگی منجر به فوت نیز از دیگرهای مأموریت های صورت گرفته در اردیبهشت ماه  بود،  گفت : پایگاه اورژانس 115 چاه مهکی نیز به عنوان یکی از پر کار ترین پایگاههای اورژانس در سطح شهرستان شناخته شده است.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها