تعداد بازدید: ۲۱۲۷
کد خبر: ۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ - 2017 14 May
میثاق نامه انتخابات پس از بازبینی و تصویب توسط اعضای شورا تنظیم و در جلسه نشست با نامزدهای شورای اسلامی شهرستان توزیع و قرایت و امضاء گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیرو مصوبه هفتادمین جلسه شورای فرهنگ عمومی متن میثاق نامه انتخابات پس از بازبینی و تصویب توسط اعضای شورا تنظیم و در جلسه نشست با نامزدهای شورای اسلامی شهرستان توزیع و قرایت و امضاء گردید.
نامزدها با امضاء این میثاق نامه متعهد شدند که همراه با مردم در اخلاق مداری و پیشگیری از هنجارشکنی ها و در راستای ارتقاء سطح فرهنگ عمومی جامعه گام بردارند.
متن میثاق نامه بدین شرح قرائت گردید:

میثاق نامه
قال رسول الله صلی علی الله علیه و آله: انی بعثت لاتمّم مکارم الاخلاق من برای کامل کردن مکارم اخلاق مبعوث شده ام.
حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای و انتخاب امین خود، موجب پیشرفت کشور، توسعه دموکراسی و رفع موانع توسعه خواهد شد به انتخاب مردم احترام بگذاریم و طلبکار ملت نباشیم که با هر وسیله ای فضای بانشاط را مسموم و موجب عدم راحتی و آسودگی مردم باشیم.
زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی چه توسط کاندیداها و چه از سوی طرفداران و چه احزاب و گروه ها خلاف اصول اسلامی و انسانی است و نجات مردم، کشور و احزاب در گرو اخلاق، دل سپردن، همراهی و رعایت مرزهای اخلاقی است .از این رو، اینجانب...................................................... نامزد پنجمین دوره شورای اسلامی شهر/روستا ..................................................... معتقد و متعهدم:
معتقدم قانون مداری را راس برنامه های تبلیغاتی قرار داده و هرگونه بی قانونی از طرف خود و هواداران مان را محکوم می نمایم.
تلاش می کنم با تبیین توانایی هایی شخصی، افکار و اندیشه ها، برنامه ها و خط مشی های اجرایی، خود را اثبات کنم نه با نفی دیگران.
بر این باورم از مسائلی که موجب دور شدن از خداوند و اهداف الهی و نظام اسلامی و موجب سوء ظن و بدگمانی عموم شود، دوری جسته و همواره تقوا را در امور تبلیغاتی در نظر خواهم گرفت.
پیمان می بندم تا از تخریب، تهمت زدن به رقیب، دروغگویی، تحقیر، استهزاء دیگران، کتمان حقیقت، تقلب، تزویر، تهدید، تطمیع و فریب افکار عمومی دوری کنم.
پیمان می بندم از هرگونه تبلیغاتی که باعث مخدوش شدن چهره حوزه انتخابیه گردد، خودداری نموده و در پایان انتخابات آمادگی خود را جهت جمع آوری اقلام تبلیغات و پاکسازی آن اعلام می‌نمایم.
بر این باورم کسب آرائی که متکی به صاحبان قدرت، ثروت و احزاب سیاسی را به دنبال دارد، مطرود و ناپسند است. لذا از آن پرهیز می نمایم.
بر این باورم ضمن ایجاد فضای امید و نشاط انتخاباتی و وحدت و همگرایی در جامعه، از سیاه نمایی و بزرگ نمایی مشکلات و تخریب دستاوردها و موفقیت های نظام اسلامی پرهیز نمایم.
پیمان می بندم ضمن خود داری از بکارگیری بیت المال و امکانات و تجهیزات اداری و موقعیت های شغلی از وعده های غیرمنطقی و نامعقول و خارج از چارچوب وظایف شوراهای اسلامی مربوط خودداری نمایم.
برخود فرض می دانم احساسات و رفتار هواداران و اعضاء ستاد و دفاتر انتخاباتی خود را در چارچوب میثاق نامه کنترل نموده و رفتارهای خارج از چارچوب میثاق نامه عدم مدیریت را اثبات می‌نماید.
متعهد می گردم پس از اعلام نتایج انتخابات به آراء عمومی و منتخبین مردم احترام گذاشته و ضمن دوری از تحریک افکار عمومی و زیرسوال بردن فرآیند انتخابات، توانایی های خود را جهت رشد و توسعه شهرستان بکار گیرم.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها