تعداد بازدید: ۵۶
کد خبر: ۲۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳ - 2024 02 September
رئیس دانشگاه پیام نور نی‌ریز خبر داد:
رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان نی‌ریز از آغاز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی در این دانشگاه خبر داد و افزود: متقاضیانی که دارای مدرک دیپلم نظام قدیم، پیش دانشگاهی، مدرک کاردانی و یا نظام ۶.۳.۳ هستند می‌توانند از ۱۴ تا ۱۸ شهریور به سایت سازمان سنجش مراجعه و ثبت نام کنند.

شهباز صداقت اعلام کرد: دانشگاه پیام نور نی‌ریز در رشته‌های پر متقاضی همانند حسابداری، حقوق، علوم تربیتی، روان شناسی و مشاوره، مدیریت دولتی و کسب و کار، مهندسی معماری و کامپیوتر، آموزش زبان انگلیسی و مترجمی زبان اقدام به پذیرش دانشجو نموده است و کلیه داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت کرده و یا نکرده‌اند فارغ از هر نوع رشته تحصیلی می‌توانند هر کدام از رشته‌های فوق که مورد علاقه آنها می‌باشد، انتخاب کنند. البته دانش‌آموزان کنکوری که تمایل به انتخاب رشته‌های بدون کنکور را دارند نیاز به خرید سریال ثبت‌نام بدون کنکور ندارند و صرفاً رشته‌های دانشگاه پیام‌نور را در فرم انتخاب رشته خود براساس علاقه‌مندی درج نمایند.

وی گفت: این دانشگاه علاوه بر اخذ شهریه بسیار کم نسبت به سایر دانشگاه‌های شهریه بگیر، شرایطی را ایجاد کرده است تا دانشجویان بتوانند بدون دغدغه و با دریافت تسهیلات (وام) شهریه، به تحصیل خود ادامه دهند و اقساط شهریه خود را بعد از اتمام تحصیل پرداخت نمایند.

رییس دانشگاه پیام نور یادآور شد: امکان تغییر رشته، برگزاری کلاس‌ھای حضوری و الکترونیکی، امکان مهمان و انتخاب محل آزمون پایان ترم به شهر مورد نظر در طول دوران تحصیل و لحاظ شرایط ویژه برای کارمندان، شاغلین، بانوان خانه‌دار و خانواده‌های محترم شهدا و تحت پوشش نهاد‌های حمایتی از دیگر مزایای تحصیل در پیام نور است.

عضو هیأت علمی دانشگاه پیام‌نور ادامه تحصیل در این دانشگاه را منحصر به فرد و مقایسه این دانشگاه با سایر دانشگاه‌ها را مقایسه‌ای نامناسب دانست و گفت سیستم آموزشی متمرکز، آزمون‌های منظم و استاندارد که دانشجو می‌تواند بلافاصله پس از اتمام آزمون نمرات خود را مشاهده نماید و منابع آموزشی مناسب که پوشش دهنده کلیه سرفصل‌های مورد تأیید وزارت علوم می‌باشد موجب شده است که دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه پیام‌نور به اذعان کارشناسان، جزء با سواد‌ترین دانشجویان کشور محسوب شوند که این برتری در میزان قبولی در آزمون‌های ورودی مقاطع تحصیلات تکمیلی، آزمون‌های وکالت و قضاوت و استخدامی‌های متعدد قابل مشاهده است. 

شهباز صداقت افزود با توجه به این پتانسیل‌ها و توانمندی‌های خوبی که در دانشگاه پیام‌نور نی‌ریز شاهد هستیم و نتیجه آن کسب رتبه‌های برتر علمی و فرهنگی استانی و کشوری در سال‌های اخیر می‌باشد از مسئولین محترم شهرستان تقاضا داریم تا حمایت‌های بیشتری از این واحد دانشگاهی داشته باشند و به مشکلات دانشجویان رسیدگی نمایند.

وی تصریح کرد:این دانشگاه در سال ۱۳۸۲ تاسیس و در حال حاضر بالغ بر ۶۰۰ نفر دانشجوی دختر و پسر در ۱۱ رشته در مقطع تحصیلی کارشناسی مشغول به تحصیل می‌باشند که ۹۰ درصد دانشجویان بومی منطقه و عمدتا از قشر کم درآمد می‌باشند و تا کنون بیش از ۴۰۰۰ نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

صداقت در پایان اظهار داشت: متقاضیان محترم می‌توانند همه روزه تا پایان مهلت ثبت نام از ساعت ۸ صبح الی ۱۵:۳۰ جهت ثبت نام و دریافت مشاوره رایگان به ساختمان اداری دانشگاه واقع در میدان فضل مراجعه و یا با شماره‌های ۰۹۱۷۱۳۳۶۰۴۳ و ۰۹۱۷۸‍۳۵۳۹۲۵ تماس حاصل فرمایند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها