تعداد بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۲۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲ - 2024 31 August
پس از افتتاح دریاچه مصنوعی در هفته دولت، درهای آن از روز پنجشنبه به روی مردم باز شد و مورد استقبال همشهریان قرار گرفت.
author
روزنامه نگار: عابد نعمتی

این دریاچه و پارک پیرامونی آن، با مشارکت مجتمع فولاد غدیر و شهرداری نی‌ریز ساخته شده و عموم مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

در همین رابطه، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر در گفتگو با ما عنوان داشت: «در فاز اول این پروژه، دریاچه مصنوعی با ظرفیت ۵۰ هزار متر مکعب در مساحت ۱۳۸۰۰ متر مورد بهره‌برداری قرار گرفت. پیرامون آن پارکی طراحی شده که در این پارک جاده سلامتی و تندرستی به طول ۶۰۰ متر و یک مسیر دوچرخه‌سواری به طول ۹۰۰ متر تعبیه شده است. در کنار این محدوده که دارای فضای سبز و روشنایی برای استفاده مردم در ساعات و فصول مختلف است، محیط‌های بازی سر باز را هم تعبیه کرده‌‌ایم؛ زمین والیبال و بسکتبال و تنیس روی میز و امکانات جانبی مثل کافی‌شاپ و رستوران، فرصت مناسبی را برای ایجاد رفاه اجتماعی برای مردم عزیز نی‌ریز فراهم کرده است.»

محسن مصطفی‌پور افزود: «در فاز دوم، ساخت مجموعه سالن‌های ورزشی چند منظوره با ظرفیت بیش از ۲۵۰۰ نفره را در دستور کار داریم که امیدواریم تا ۲۲ بهمن مورد بهره‌برداری قرار بگیرد. بعد از آن، استخر سرپوشیده را که استانداردهای بین‌المللی و امکان برگزاری مسابقات ملی دارد، تکمیل می‌کنیم. در ادامه این فاز دوم، ایجاد کمپ اقامتی تیم‌های ورزشی و آمفی‌تئاتر را در برنامه داریم تا یک مجتمع درخور شهر نی‌ریز برای میزبانی از مسابقات کشوری و آرامش مردم و تقویت زیرساختی و پایه‌ای ورزش نی‌ریز ساخته شود.»

نوشتنی است در حاشیه این مراسم، شهرداری نی‌ریز با اعطاء لوح تقدیر و نشان شهروندی به مدیرعامل فولاد غدیر، از حمایتها و خدمات وی تقدیر کرد.

همچنین استاندار فارس با تأکید براین که انجام طرح‌های بزرگ مشارکت سایر نهادها و سازمانها را می‌طلبد، از شهرداری و شورای اسلامی شهر نی‌ریز برای اختصاص زمین مجتمع فرهنگی، ورزشی، آموزشی شهید سلیمانی قدردانی کرد و گفت: «هرجا همدلی اتفاق می‌افتد، قطعاً طرح‌های خوبی در راستای رضایتمندی و رفاه مردم به سرانجام می‌رسد که نمونه آن، بهره‌برداری از فاز نخست این مجموعه فرهنگی، ورزشی و آموزشی است.»

تعداد بازدید : 66
نظر شما
Enter the The letters that you see in the picture exactly in the opposite field
پربازدیدها