تعداد بازدید: ۱۴۷
کد خبر: ۲۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵ - 2024 28 August
️ استاندار فارس در سفر به شهرستان نی‌ریز، پروژه انتقال آب تصفیه خانه سد چشمه عاشق به ۹۲ روستای زیر دست را افتتاح کرد.

محمدهادی ایمانیه در گفتگو با ما اظهار داشت: «آبرسانی به ۱۲ هزار نفر از اهالی روستاهای بخش قطرویه و ساخت مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی برای این شهر که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت، با همکاری بسیار خوب فرمانداری و پیگیری نماینده مجلس و همکاری بین آبفا استان، بسیج سازندگی و شرکت فولاد غدیر به نتیجه رسید و بعد از ۳۰ سال محرومیت از آب آشامیدنی با کیفیت، باعث خوشحالی مردم منطقه شد.»

وی افزود: «از جمله پروژه‌های دیگری که افتتاح شد، پروژه مجموعه شهید سلیمانی و دریاچه مصنوعی است که با همت و تلاش و همکاری بسیار خوب شرکت فولاد غدیر و شهرداری نی‌ریز انجام شده است.
برای فاز اول آن تقریباً ۸۵ میلیارد تومان هزینه شده و امیدواریم فاز دوم هم که شامل زمین‌های ورزشی سرپوشیده است، تا اواخر سال جاری به بهره‌برداری برسد.
فاز سوم هم شامل استخر سرپوشیده‌ای است که حتماً مورد استقبال مردم و جوانان قرار خواهد گرفت.»

استاندار فارس در مورد کلنگ زنی ایست و بازرسی قطرویه گفت: «یکی دیگر از معضلات ما در استان فارس، ورود جنس قاچاق و قاچاقچیانی بود که از مرز شرقی کشور وارد می‌شدند، از مسیر استان عبور می‌کردند و همواره برای فارس دردسرساز بودند. ما در دو - سه سال گذشته تلاش جدی کردیم برای این که ایستگاه بازرسی شهرستان نی‌ریز را کلنگ زنی و شروع به ساخت کنیم. 
خوشبختانه امروز کلنگ زنی انجام شد و امیدواریم این پروژه با ارزش ریالی حدود ۳۵ میلیارد تومان، در مدت یک سال آینده تکمیل و به دستگاه‌های ایکس ری تجهیز شود.»

گزارش کامل این سفر را در شماره آینده هفته نامه نی ریزان فارس بخوانید.

نظر شما
Enter the The letters that you see in the picture exactly in the opposite field
پربازدیدها