تعداد بازدید: ۱۵
کد خبر: ۲۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴ - 2024 25 August
رئیس جمهور پس از مراسم تجدید میثاق اعضای هیات دولت با آرمان های امام خمینی تاکید کرد: ما بر عهدی که بستیم، هستیم،سعی می‌کنیم اگر نگرانی‌هایی شکل گرفته از جهت اعتماد مردم آن را از بین ببریم.

رئیس جمهور  در حرم امام تصریح کرد : نباید راه امام حسین(ع) را گم کنیم. قیامی که امام حسین(ع) انجام داد برای مطالبه حق است. امام حسین(ع) امر معروف و نهی از منکر را برای گرفتن حق انجام داد.

وی اظهار داشت: مطالبه حق در جامعه و بین امت اسلامی راه امام حسین(ع) است. شهید بهشتی در کتاب حق و باطل می‌گوید اسلام چیزی جز حق و عدالت نیست، کل اسلام یعنی حق و عدالت و انصاف.

رییس جمهور ادامه داد: امام نگاهش به محرومین و وحدت تمام جامعه اسلامی بود. اگر مسلمانان با هم بودند آیا اسرائیل جسارت می کرد که چنین غلط هایی در منطقه بکند؟ آمریکا، اروپا یا هر قدرت دیگری می توانستند؟ هیچ راهی جز وحدت و انسجام در داخل کشور نداریم. مجلس، رئیس مجلس و آنهایی که به دولت رای دادند پیام بزرگی به جامعه دادند و از آنها تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: راه امام حسین(ع) یعنی پایبندی به حق. دشمن می‌خواهد تفرقه باشد، فریب نخوریم. امروز وضعیت ما آن گونه که باید باشد نیستِ. کسانی را شهید کردند که نخبگان ما بودند، اینها را از دست ما گرفتند، کسانی را گرفتند که می توانستند کانون وحدت و انسجام باشند. دشمن تلاش می‌کند تا در جامعه تفرقه باشد، ما نتوانیم با هم متحد شویم. فریب دشمن را نخوریم.

 
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها