تعداد بازدید: ۲۳
کد خبر: ۲۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸ - 2024 28 July
موکب غدیر نی‌ریز برای خدمت به زائران اربعین حسینی با ۵۰ نفر نیرو و ۳۰ نفر کادر درمان به عراق اعزام می‌شود.

جواد ثواب مدیر اجرایی موکب غدیر نی‌ریز گفت: ۹ سال است که این موکب با مجوز سازمان عتبات عالیات راه‌اندازی شده و هر سال در مسیر پیاده‌روی اربعین به زوار خدمت‌رسانی می‌کند.

وی ادامه داد: ما از نیمه محرم تجهیزات و امکانات موکب را آماده می‌کنیم و از ابتدای ماه صفر تا بیستم که مصادف با اربعین حسینی است، خدمات مختلفی از جمله اسکان، غذا و شربت را به عاشقان امام حسین ارائه می‌دهیم؛ اما نکته بارز امسال این است که مجوز درمانگاه شهید فقیهی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی فارس برای ما صادر شده و این درمانگاه خدمات درمانی خود را با ۳۰ نفر کادر درمان ارائه خواهد داد.

ثواب افزود: ۵۰ نفر نیرو به همراه ۳۰ نفر کادر درمان و تجهیزات موجود با چندین کامیون به عراق اعزام می‌شوند و امسال در محل عمود ۳۴۰ مسیر پیاده‌روی زائران مستقر هستیم.

وی عنوان داشت: امکانات و هزینه‌های ما توسط مردم تأمین می‌شود. وسایل مورد نیاز هم شامل کولر‌های آبی و گازی، پتو، فرش، روفرشی و مواد غذایی از قبیل قند و شکر، روغن، برنج و. است.

او گفت: از مردم می‌خواهیم نذورات خود را به حسینیه شهدا واقع در خیابان ابوذر، ابتدای بولوار شهید معصومی تحویل دهند. همچنین شماره حساب IR۷۸۰۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۶۶۶۹۹۲۰۰ و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۱۲۳۵۴۲۲۸۰۴ بانک تجارت به نام موکب غدیر شهرستان نی‌ریز است که مردم می‌توانند نذورات نقدی خود را به این حساب واریز کنند. /*

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها