تعداد بازدید: ۹
کد خبر: ۲۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰ - 2024 27 July
در بازدید میدانی فرماندار از پل روگذر و مسکن ملی مطرح شد:
فرماندار نی‌ریز از پروژه پل روگذر و مسکن ملی نی‌ریز بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت آن قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری نی‌ریز، در این بازدیدکه سرپرست شهرداری، رئیس اداره راه و شهرسازی و رئیس شورای شهر نی‌ریز فرماندار را همراهی می‌کردند، یعقوب خسروانی با بیان این که پل روگذر نی‌ریز و پروژه مسکن ملی یکی از مطالبات مردم منطقه است که در دولت سیزدهم اعتبار خوبی برای آن در نظر گرفته شده، بیان داشت: «مردم به عنوان، ولی نعمت مسئولان حق دارند هر مشکلی را پیگیری کنند و ما نیز وظیفه داریم با تمام توان در راستای حل و فصل آن بکوشیم.»

وی ضمن تأکید بر روند افزایش  و پیشرفت اجرایی کار هر دو پروژه خاطرنشان کرد: «با پیگیری و انعکاس وضعیت موجود، می‌توان راه را برای تحقق  باقیمانده اعتبار هموار و مشکلاتی را که موجب تأخیر در روند آن می‌شود، رفع کرد.»

رئیس اداره راه شهرسازی نیز گزارش کاملی  از وضعیت پیمانکاران پروژه و خلاصه عملیات  ارائه کرد.  

خزاعی پیشرفت فیزیکی پروژه پل روگذر را ۳۸ درصد و مسکن ملی را ۳۵ درصد عنوان کرد و با اشاره به  موانع و تنگنا‌های موجود و تحقق نیافتن بخشی ازاعتبارات مصوب برای اجرای پروژه مسکن ملی گفت: «شرکت پیمانکار تاکنون از توان مالی و فنی خود برای پیشبرد پروژه استفاده کرده و خواهد کرد. ولی توان شرکت پیمانکار به آن حدی نیست که بدون دریافت مطالبات خود، درصد قابل توجهی از پروژه را پیش ببرد. ضمن این که با پیگیری‌های مستمر فرمانداری، نماینده مجلس و مدیران مربوطه، این دو پروژه شتاب بیشتری گرفته است. ان شاءا... در صورت تأمین اعتبار، به زودی و در هفته دولت امسال، تعدادی از واحد‌های تمام شده تحویل اداره راه و شهرسازی می‌شود.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها