تعداد بازدید: ۱۰۹
کد خبر: ۲۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰ - 2024 25 July
در پی دستور دادستان نی‌ریز:
به گفته دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی‌ریز، برق‌ر‌سانی به چاه آب جدید دهچاه باید فوراً انجام شود.
author
روزنامه نگار: عابد نعمتی

این دستور دادستان در پی جلوگیری برخی از باغداران منطقه با احداث پایه‌های برق برای برق‌رسانی به این چاه صادر شده است.
اکبر شهسوار در این باره گفت: «با هماهنگی شورای تأمین و فرمانداری، قرار شده برق‌رسانی به چاه آب شرب مردم دهچاه به فوریت انجام شود و اگر معترضانی در این زمینه هستند، اعتراض و شکایت خودشان را مطرح کنند تا پس از ارجاع به کارشناسی و تأیید و بررسی، به آن‌ها خسارت پرداخت شود.»

رئیس امور آبفا شهرستان نی‌ریز هم با تأیید این مطلب عنوان داشت: «امور آبفا در مورد دهچاه تعهدات خود را که شامل حفر چاه، خرید تجهیزات اجرای لوله و ... بوده، انجام داده است. دهیاری را هم پای کار آوردیم که اتاقی را برای تأسیسات و تابلو برق ساخت. مشکل ما برق‌رسانی به چاه بود و با توجه به این که تنها یک مسیر برای این کار وجود داشت، کشاورزان معارض اطراف ممانعت کردند و نگذاشتند کار کنیم و کار به تعویق افتاد. در این زمینه چندین جلسه شورای تأمین گرفته و قرار شد این مسئله با دستور شورای تأمین و دادستان حل شود.»

ابوذر قزل‌بیگلو با بیان این که پیمانکار برق‌رسانی آماده کار است، گفت: «فعلاً چاه را با یک دستگاه دیزل ژنراتور تجهیز کرده‌ایم و دارد کار می‌کند. اما این موقتی است؛ چون هم نگهبان می‌خواهد و هم گازوئیل که با کمبود شدید مواجهیم. ضمن این که حداقل سه ساعت در شبانه‌روز باید خاموش شود.» /*
نماینده مجلس هم در این زمینه عنوان داشت: «از طریق دادستان به باغداران معارض ابلاغ شده که اگر خودشان موافقت نکردند، با دستور قضایی تیر‌های برق کار گذاشته و مشکل آب روستای دهچاه حل شود.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها