تعداد بازدید: ۲۹
کد خبر: ۲۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۲ - 2024 14 July
این هفته:
دو گروه تخصصی پزشکی، از تاسوعای حسینی در شهر مشکان و دهستان ریزاب شهرستان نی‌ریز مستقر شده و بیماران را ویزیت خواهند کرد.

این دو گروه بنا دارند هشتاد و سومین اردوی جهادی پزشکی خود را در استان فارس به شرح جدول اجرا کنند و در شهر  مشکان (۲ روز) ودهستان ریزاب (۴ روز) مستقر شده و با خدمات یکسان به ویزیت بیماران بپردازند.

بر پایه این اردو که به شکل مشارکتی بین دانشکده پزشکی شاهد و بسیج جامعه پزشکی شهرستان نی‌ریز انجام می‌شود، گروه اول در روز‌های تاسوعا و عاشورا در شهر مشکان و دو روز بعد در شهر هرات (خاتم‌شهر) به ویزیت بیماران می‌پردازند. گروه دوم نیز همین خدمات را در روز‌های تاسوعا و عاشورا و دو روز بعد از آن، (۲۵ تا ۲۸ تیرماه) در دهستان ریزاب انجام می‌دهند.

دکتر امیرعلی معصمی مسئول گروه جهادی پزشکی دانشکده پزشکی شاهد، در گفتگو با ما گفت: «گروه جهادی پزشکی شهید کاظمی آشتیانی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با سابقه برگزاری ۸۲ دوره اردوی جهادی پزشکی، ۳۱  اردوی تخصصی گوش، چشم و ۲۶  اردوی تخصصی مهدمهر (زنان، باروری و ناباروری) با بیش از ۱۲۱۸ جهادگر سلامت، به مدت شش سال در مناطق محروم و مستضعف ۲۴ استان کشور و همچنین سابقه برگزاری پنج اردو در کشور عراق در اربعین حسینی سال ۱۳۹۸، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و نیز مناطق حاشیه بغداد در ۱۴۰۱ و حضور در مناطق بحرانی کشور مانند سیل استان لرستان و گلستان و بحران کرونا، با ارائه خدمات رایگان به ۱۱۹۸۵۶ نفر از مراجعان خدمت رسانی کرده است.»

خدمات تخصصی پزشکی رایگان  در شهر مشکان و دهستان ریزاب

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها