تعداد بازدید: ۹۶
کد خبر: ۲۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰ - 2024 13 July

راه‌های ارتباطی:
واتساپ و تلگرام: ۱۸۰۸، ۸۰۰، ۹۱۷، ۰
دفتر: ۰۹۰۳، ۵۳۸۳ - ۰۷۱
رایانامه (ایمیل):neyrizanfars@gmail.com

شهرداری نی‌ریز

آیا اتلاف سگ‌های ولگرد اصول و قوانینی هم دارد یا این که در اختیار فردی است که ماشه را می‌چکاند؟ آیا ایشان هر طور دلش خواست می‌تواند این کار را انجام دهد؟ چرا به این افراد تذکر نمی‌دهید؟ مشخص کنید که چه فردی در روز شنبه ۹ تیر ساعت ۵:۲۰ صبح در بولوار بهار به سگ‌ها شلیک کرده است؟ در آن ساعت خانوادگی در خواب بودیم و با صدای وحشتناک تیر در نزدیکی منازل مسکونی از خواب پریدیم. به دنبال آن، صدای زوزه و ناله یک سگ بلند شد و تا لحظاتی ادامه داشت. من که دیگر نتوانستم بخوابم و بچه‌ها هم ترسیده بودند. حتی می‌خواستم بیرون بروم و با آن فرد درگیر شوم که همسرم مانع شد.

پاسخ شهرداری نی‌ریز:

با سلام خدمت شما شهروند گرامی، به عرض جنابعالی می‌رساند بار‌ها در این ارتباط با همشهریان عزیز صحبت کرده‌ایم. اگر همه همشهریان زباله‌های خود را در ساعات از قبل تعیین شده بیرون از منزل می‌گذاشتند و صاحبان این گونه سگ‌ها نیز آن‌ها را رها نمی‌کردند، شاهد چنین صحنه‌های دلخراشی نبودیم.  

در ضمن تیرانداز به خاطر امنیت شهروندان چاره‌ای جز شلیک در ساعات پایانی شب که کمترین حضور در خیابان‌ها است ندارد و  تیراندازی با حکم و نظارت دادستانی محترم صورت می‌پذیرد.

----------//-----------

شورای شهر نی‌ریز

تکلیف شهرداری نی‌ریز چه شد؟ شهردار جدید چه زمانی می‌آید؟  

فقط پروژه‌های در حال اجرا مثل بولوار سرداران، چراغ‌های میرزا کوچک‌خان، اصلاح روشنایی بولوار شهید زردشت، سنگفرش پیاده‌رو خیابان طالقانی و... را خواباندید؟  

جناب آقای طوسی هم چند روز اول که شهردار مشخص نبود، خوب در فضای مجازی فعال بودند؛ اما حالا چه می‌کنند؟  آقایان شورای شهر! خیلی از شما سال دیگر رأی می‌خواهید. مردم از زندگی در فضای محدودی مانند شهر ثروتمند نی‌ریز خسته شده‌اند.

پاسخ شورای شهر نی‌ریز:

با سلام، در خصوص سؤال مطرح شده به عرض می‌رساند شورای اسلامی شهر در تاریخ ۱۹/۳/۱۴۰۳ با تشکیل جلسه نسبت به انتخاب شهردار اقدام کرد و ایشان را جهت انجام مراحل بعدی به استانداری معرفی کرد که طی نامه ارسالی از دفتر امور شهری، مراحل احراز گزینه پیشنهادی از نظر سوابق اجرایی و رشته تحصیلی توسط استانداری محترم بررسی و مورد تأیید قرار گرفته است؛ لذا با توجه به پیگیری‌های بعدی، دفتر امور شهری اعلام کرد که به محض تکمیل پرونده و اخذ استعلامات مربوطه، تشریفات قانونی بعدی انجام خواهد شد..

-----------//-----------

فرمانداری

لطفاً از روابط عمومی فرمانداری سؤال کنید چند روز قبل که فرماندار به شهر مشکان تشریف آوردند، چرا خبری از موضوعات مشکان منتشر نکردید؟!

پاسخ روابط عمومی فرمانداری:

ضمن تشکر از طراح محترم سؤال، با توجه به سنگینی حجم کار در ایام انتخابات، بنده موفق نبودم در سفر اخیر فرماندار محترم به بخش پشتکوه همراه ایشان باشم. ضمن این که خبر‌های مهم بخش پشتکوه را آقای محمدرضا هدایتی خبرنگار محترم پوشش می‌دهند.. -----------//-----------

بیمارستان شهدای سلامت

مادر من ۱۴ روز در بیمارستان بستری بود. آی‌سی‌یو برای یک عکس که خودشان هم می‌توانستند به رادیولوژی ببرند، از ۸ تا ۱ شب ما را نگه داشت. بعد او را به سی‌سی‌یو بردند و تا ساعت ۴ گرسنه نگه داشتند. ما هم پایین بودیم و اجازه نمی‌دادند پیشش برویم.

پاسخ بیمارستان شهدای سلامت:

با سلام، گاهی وقت‌ها نیاز است برای عکسبرداری یا عمل جراحی احتمالی بیمار ناشتا باشد و اتفاق معمولی است.

با نظر به این که همراه کنار بیمار باشد، قوت قلب برای بیمار است. شاید بعضی‌ها دوست نداشته باشند کنار بیمارشان باشند و این موضوع دیگری است.. -----------//-----------

شبکه بهداشت و درمان

با توجه به شلوغی و محدودیت فضا در درمانگاه، ولی عصر، پیشنهاد می‌شود این درمانگاه را به بیمارستان قدیم (شهدا) انتقال دهید.

پاسخ شبکه بهداشت و درمان:

با سلام، بررسی می‌شود.

----------//-----------

میراث فرهنگی و گردشگری
 
حال که اعتباری جهت مرمت مسجد جامع کبیر در نظر گرفته شده، شایسته است درصد خیلی کمی از آن صرف پاکسازی دیوار ایوان این مسجد از گرد و خاک و تار‌های عنکبوت با قدمت زیاد شود؛ چرا که چشم هر گردشگری را به خود جلب می‌کند.

پاسخ میراث فرهنگی و گردشگری:

با سلام خدمت شما شهروند گرامی، ممنون از نگاه زیبای شما.  

طرح مرمت در حال تدوین است. ان‌شاءا... این موضوع را نیز انعکاس و در دستور کار قرار خواهند داد.

-----------//-----------

دانشگاه آزاد نی‌ریز

با وجود وضع بد اقتصادی و هزینه‌های بالا، دانشگاه آزاد حقوق ما را کامل پرداخت نمی‌کند. لطفاً پیگیری کنید.

پاسخ دانشگاه آزاد:

با سلام و احترام، همان گونه که مستحضرید، دانشگاه آزاد اسلامی نهاد و مجموعه‌ای است که کلیه امور خود از جمله تأمین حقوق کارمندان گرامی و اساتید محترم را به کمک و بر پایه شهریه دریافتی از دانشجویان تنظیم و پرداخت می‌کند و هیچ کمکی را در این زمینه از گذشته تا کنون از دولت دریافت نکرده است. همان گونه که مطالبه‌گر محترم بیان داشته‌اند، وضعیت اقتصادی جامعه و هزینه‌های بالا، طبعاً مشکلاتی را برای خانواده‌ها در پرداخت شهریه دانشجویان ایجاد کرده و موجب شده که خانواده‌ها، شهریه دانشگاه را یا با تأخیر و یا به صورت اقساطی پرداخت کنند که قطعاً این امر بر نحوه و چگونگی پرداخت حقوق کارکنان گرامی و اساتید محترم تأثیر کاملاً مستقیمی داشته و موجب شده حقوق همکاران یا با تأخیر و یا به صورت درصدی پرداخت شود. با وجود این مشکلات، این واحد دانشگاهی تاکنون تمام همت خود را به کار بسته تا حقوق همه کارکنان خدوم دانشگاه در پایان هر ماه پرداخت شود.

همچنین در رابطه با مطالبات اساتید محترم، این واحد دانشگاهی بعد از انجام محاسبات لازم، ان‌شاء‌ا... این مطالبات را نیز در ماه‌های آتی پرداخت خواهد کرد.

-----------//-----------

پست

کالای اینترنتی که خرید می‌کنیم، همه مشخصات از جمله کدپستی و نشانی دارد؛ ولی مأمور پست آن را درِ منزل نمی‌آورد و تماس می‌گیرد که باید به اداره پست مراجعه کنید و بسته را تحویل بگیرید. اگر هم نرویم، بسته برگشت می‌خورد.  

پاسخ پست:

با سلام و احترام، در پاسخ به سؤال شهروند محترم به استحضار می‌رساند مرسولات تجارت الکترونیک یا همان  اینترنتی به علت بار مالی دارای شرایط و مدت زمان  خاصی است که در کل کشور توسط یک سامانه کنترل و تسویه حساب‌ها انجام می‌شود و در همان بازه زمانی مشخص باید یا تسویه حساب یا عین مرسوله عودت و تعیین تکلیف شوند. تعدادی از این مرسولات زمانی به شهرستان واصل می‌شوند که عملاً مهلتی برای توزیع ندارند؛ لذا به منظور جلوگیری از برگشت، ناچار به تماس با گیرندگان محترم و توزیع سریعتر هستیم. بدیهی است که درصد بسیار کمی از کل مرسولات اینترنتی وارده به این صورت عمل می‌شود و عمده آن‌ها درِ منزل تحویل می‌گردد.. -----------//-----------

آموزش و پرورش

علت تخریب مدرسه ابتدایی خیرساز حاج قطبی واقع در انتهای خیابان امام خمینی چیست؟ آیا این مدرسه فروخته شده یا قصد تخریب و بازسازی آن را دارید؟

پاسخ آموزش و پرورش:

با سلام واحترام، چون زمین آموزشگاه حاج قطبی اهدایی است، به هیچ عنوان قابلیت فروش ندارد. این آموزشگاه چندین سال است که  تخریبی و غیرقابل استفاده می‌باشد و به همین دلیل قسمتی از ساختمان به دلیل قدمت زیاد  تخریب شده است.

در ضمن این آموزشگاه به عنوان مدارس تخریبی  جهت  تأمین اعتبار ساخت آموزشگاه جدید به استان اعلام شده است.

-----------//-----------

شورای ترافیک

گاهی اوقات برای باز گذاشتن یا بستن یک معبر و یا دوربرگردان، باید همه جوانب را در نظر بگیرید. شاید شما به عللی دوربرگردان امام رضا را مسدود کردید؛ اما از خود نپرسیدید اگر بیماری که ثانیه به ثانیه رسیدن او به بیمارستان حیاتی است دیر به بیمارستان برسد، چه می‌شود؟
چرا شهروندانی که از بولوار مدرس به سمت استهبان می‌روند،  به جای این که راهشان کوتاه باشد، باید چند کیلومتر بروند و دور بزنند؟ فقط مسدود‌سازی چه در داخل شهر و چه بیرون کارساز نیست؛ باید فکر اساسی کرد.

پاسخ شورای ترافیک:

با سلام، دراجرای این طرح کلیه جوانب ترافیکی توسط کمیته فنی بررسی (کارشناسی) و اجرا شده است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها