تعداد بازدید: ۵۵
کد خبر: ۲۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰ - 2024 13 July
معرفی و بررسی سریال‌هایی برای تابستان ۰۳
در شماره پیش به معرفی سه سریال  خوش ساخت ایرانی از میان انبوهی از سریال‌های پخش شده در نمایش خانگی پرداختیم.  
author
روزنامه نگار: محمد جلالی

در این شماره هم به معرفی ۳ اثر دیگر  که ارزش دیدن دارد، اشاره می‌کنیم تا با مشاهده آن‌ها تابستانی شیرین را پشت سر بگذارید.

مینی سریال در انتهای شب

موضوع: خانوادگی

محصول: فیلم‌نت

کارگردان: آیدا پناهنده

بازیگران: پارسا پیروزفر، هدی زین‌العابدین، علیرضا داوودنژاد و...

خلاصه داستان: یک زن و شوهر در مواجهه با مشکلات اقتصادی تصمیم می‌گیرند از یکدیگر جدا شوند.

نقد: این مینی سریال با عبور ظریفانه از برخی خطوط قرمز خانوادگی مسئله طلاق را به خوبی به نقد می‌کشد و بازی درخشان پارسا پیروزفر و پارتنر او یعنی هدی زین‌العابدین سبب شد تا بیشتر قسمت‌های این سریال وایرال شود و موجی از مخاطبان را به سمت خود بکشاند و در سریال‌های اخیر پخش شده بی‌شک رتبه برتر را از آن خود کرد.

◀ مینی سریال حیثیت گمشده

 موضوع:‌معمایی

کارگردان: سجاد پهلوان‌زاده

بازیگران: مهدی حسینی‌نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین‌پرداز، نادر فلاح، آرش فلاحت‌پیشه، رحمان باقریان و ستاره پسیانی

سال پخش: ۱۴۰۲

خلاصه داستان: سریال جذاب حیثیت گمشده، داستان زوجی را روایت می‌کند که به دلیل نداشتن بچه، زندگی چندان خوبی ندارند. زن به صورت آشکارا و پنهان سعی در بهبود زندگی مشترک خود و همسرش امیر را دارد، اما امیر که شخصیتی منزوی و عصبی دارد با او همکاری نمی‌کند...

نقد: با وجود اینکه تنها در ۹ قسمت کل ماجرا بسته شد، اما بازی حرفه‌ای در کنار فیلمنامه‌ای مناسب سبب شد تا در لیست سریال‌های منتخب نی‌ریزان فارس قرار گیرد.

◀ سریال پوست شیر  

موضوع: جنایی- معمایی

کارگردان: جمشید محمودی

بازیگران: هادی حجازی‌فر، شهاب حسینی، پانته‌آ بهرام، علیرضا کمالی، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی، بابک کریمی و...

خلاصه داستان: نعیم پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود و به دیدار دخترش می‌رود. دختر او در جریان سفر به شمال ربوده می‌شود و نعیم که از تلاش پلیس خشنود نیست، مجبور می‌شود که به همراه دوستانش رضا و صدرا، عاملان ربوده شدن دخترش را پیدا کند.

نقد: ۲۴ قسمت دلهره‌آور و فیلمنامه‌ای غیرقابل پیش‌بینی به گونه‌ای که تماشاگر هر بار انگشت اتهام به سوی فردی دراز می‌کرد سبب شد تا فیلمی خوش ساخت روانه نمایش خانگی شود و هنوز هم می‌توان با توجه به نوع فیمنامه در انتظار ادامه ساخت آن بود.

ادامه دارد

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها