تعداد بازدید: ۳۲۱
کد خبر: ۲۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸ - 2024 07 July
رئیس ستاد انتخابات فارس با بیان جزئیات آراء دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان‌های استان، از حضور ۴۸ درصدی واجدان شرایط در دور دوم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل قزل سفلی با بیان این که نرخ مشارکت مردم فارس در این دور از انتخابات ۴۸ درصد بود گفت: از مجموع یک میلیون و ۷۴۰ هزار و ۳۸۰ رأی مأخوذه، ۸۸۴ هزار و ۳۲۵ رأی به سبد آراء مسعود پزشکیان و ۸۵۶ هزار و ۵۵ رأی به سبد آراء سعید جلیلی دیگر نامزد انتخابات ریخته شد.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار فارس با اشاره به فعالیت بیش از ۹۰ هزار نفر از عوامل اجرایی در ۳۵۱۹ شعبه اخذ رأی استان، به تشریح آراء تفکیکی و مأخوذه هر شهرستان پرداخت:

وی به آمار شهرستان شیراز به عنوان مرکز استان اشاره کرد و گفت: بیشترین آراء این حوزه انتخابیه با ۲۹۱ هزار و ۲۰۳ رأی به نام پزشکیان ثبت شد و جلیلی نیز ۲۴۶ هزار و ۷۵۸ رأی را به خود اختصاص داد.

قزل‌سفلی عنوان داشت: پزشکیان در حوزه انتخابیه نی‌ریز ۱۶ هزار و ۶۷۵ رأی اخذ کرد. این در حالی است که آراء جلیلی ۱۶ هزار و ۹۴۸ رأی بوده است.
شهرستان بختگان دیگر حوزه انتخابیه‌ای بود که به گفته رئیس ستاد انتخابات استان فارس، با ۸ هزار و ۸۳ رأی جلیلی و ۶ هزار و ۲۹۳ رأی پزشکیان، در انتخابات مشارکت کرده است.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس سهم پزشکیان از سبد آراء شهرستان استهبان را ۱۲ هزار و ۲۰۳ رأی عنوان کرد و افزود: جلیلی در این حوزه انتخابیه ۱۵ هزار و ۴ رأی را دریافت کرده است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها