تعداد بازدید: ۴۰۸۶
کد خبر: ۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲ - 2017 10 May
همایش تجليل از دانش آموزان برگزیده آموزشگاه حاج نعمت اله مسروری با حضور مسئولین اداره سمپاد استان فارس، شهردار نی ریز، و فرزند مرحوم حاج نعمت اله مسروری، برگزار شد.
بیتا فسایی: همایش تجليل از دانش آموزان برگزیده آموزشگاه حاج نعمت اله مسروری با حضور مسئولین اداره سمپاد استان فارس، شهردار نی ریز، و فرزند مرحوم حاج نعمت اله مسروری،روز سه شنبه، 19اردیبهشت 1396دراین مدرسه برگزار شد.

صفاجو مدیر این آموزشگاه، هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از دانش آموزان ممتاز و رونمایی از تابلو جدید مدرسه با نام حاج نعمت اله مسروری‌ و همچنین برپایی نمایشگاهی از آثار هنری دانش آموزان و دبیران عنوان کرد.

صفا جو با بیان این موضوع که 80  درصد از دانش آموزان این مدرسه در زمینه های مختلف،علمی،ورزشی،فرهنگی و هنری رتبه های استانی داشته و چندنفر از دانش آموزان نیز به مرحله کشوری راه یافته اند ، این امر را نشانه هوش و ذکاوت و تلاش این دانش آموزان دانست.

از دیگر بخش های این مراسم  می توان به پخش کلیپی از فعالیت ها و عملکرد دوساله ی این آموزشگاه اشاره کرد.

مدیرمدرسه مسروری طی سخنانی كسب رتبه های ممتاز در زمینه های مختلف را به دانش آموزان و خانواده آنها تبريك گفت و از زحمات دانش آموزان و دبیران تشکر کرد.

.در پایان  این مراسم  از 108 دانش آموز ممتاز بااهداء لوح و جوایز تقدیر به عمل آمد و به قید قرعه به ۱۲ نفر از والدین هدیه هایی داده شد.




















نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها