تعداد بازدید: ۸۰
کد خبر: ۲۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۱ - 2024 23 June

این ویتامین مانع ابتلا به سرطان می‌شود
از مهمترین مزایای ویتامین E شامل نقش آن به عنوان ویتامین محلول در چربی است که برای عملکرد مناسب بسیاری از اندام‌ها، فعالیت‌های آنزیمی و فرآیند‌های عصبی مورد نیاز است.

مقدار مورد نیاز مصرف ویتامین E به طور روزانه ۱۵ میلی‌گرم است. از مواد غذایی حاوی بالاترین مقادیر ویتامین E می‌توان به ترتیب به موارد زیر اشاره کرد:
۱- تخمه آفتابگردان ۲- بادام‌ها۳- آووکادو ۴- اسفناج ۵- کدو گردویی (از خانواده کدو حلوایی) ۶- کیوی ۷- کلم بروکلی ۸- ماهی قزل آلا ۹- روغن زیتون ۱۰- میگو


مصرف این نوشیدنی موجب کم آبی بدن می‌شود!
در هوای گرم نباید نوشابه‌های شیرین بنوشید، زیرا قند موجود در آن تشنگی را برطرف نمی‌کند، بلکه باعث کم‌آبی بدن و دریافت کالری اضافه می‌گردد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها