تعداد بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۲۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰ - 2024 22 June

راه‌های ارتباطی:
واتساپ و تلگرام: ۱۸۰۸، ۸۰۰، ۹۱۷، ۰
دفتر: ۰۹۰۳، ۵۳۸۳ - ۰۷۱
رایانامه (ایمیل):neyrizanfars@gmail.com

راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

در نقاط زیادی از جاده بخش قطرویه، از شهرک وزیره تا روستای کارگاه رودخور متأسفانه آسفالت به صورت چاله عمیق کنده و حادثه‌خیز شده است. اگر با سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت هم داخل آن بیفتیم، جلو‌بندی خودرو خراب می‌شود؛ چه برسد به این که سرعت داشته باشیم. اگر هم فرمان را بپیچیم که داخل چاله نرویم، خودرو واژگون می‌شود. لطفاً پیگیری کنید.

پاسخ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:
با سلام، بله درست است. ان‌شاءا... اوایل هفته آینده اکیپ لکه‌گیر اعزام می‌شود و لکه‌گیری انجام خواهد شد.
-----------//-----------

توزیع برق

ابتدای بولوار شهید معصومی کنار اداره منابع طبیعی و حسینیه کوثر نور روشنایی خیلی ضعیف است. این فضای سبز و مردمی که از کنار آن رد می‌شوند، نیاز به روشنایی دارد. چرا اقدامی انجام نمی‌شود؟

پاسخ توزیع برق:

با سلام و احترام، تأمین روشنایی پارکها، میادین و همچنین مکان مذکور بر عهده شهرداری است؛ لذا این مدیریت آمادگی خود را جهت همکاری با شهرداری محترم برای اصلاح مکان مذکور اعلام می‌دارد.
-----------//-----------

شبکه بهداشت و درمان

۱- شبانه‌روزی شدن درمانگاه مشکان و قطرویه جزو مصوبات سفر استاندار بوده است. لطفاً توضیح دهید که در چه مرحله‌ای است؟

۲- می‌خواستم صمیمانه از رئیس محترم شبکه بهداشت و درمان نی‌ریز بابت بازگشایی درمانگاه بیمارستان قدیم (شهدای کمیل) تشکر کنم.

پاسخ شبکه بهداشت و درمان:

۱- در حال پیگیری جدی و مستمر است.
-----------//-----------

راهنمایی و رانندگی

همانگونه که مستحضرید، در خیابان قدس توقف مطلقاً ممنوع اعلام شده است. این در حالی است که مطب‌های پزشکان و مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها و بیشتر داروخانه‌ها در این محدوده قرار دارد. در کوچه روبروی داروخانه دکتر قلمداد، مطب دکتر فرامرزی متخصص ارتوپدی است. طبیعتاً هرکس بیماری داشته باشد، مجبور است او را در نزدیکترین فاصله به مطب پیاده و خودرو را پارک کند.  

سؤال این است که چرا درضلع شرقی این خیابان توقف مطلقاً ممنوع باید اعمال شود؟  

عصر‌ها که مطب پزشکان باز است، مأموران راهنمایی و رانندگی خودرو‌ها را جریمه می‌کنند.  در یک ماه گذشته برای هر چهار بار مراجعه به پزشک ارتوپد و ویزیت بیمار به صورت حضوری، چهار بار جریمه شده‌ایم.  لطفاً پیگیری کنید.

پاسخ راهنمایی و رانندگی:

با سلام، طبق قانون در خیابان‌های یک طرفه، تابلو‌های توقف ممنوع باید سمت راست نصب شود و خودرو‌ها سمت چپ خیابان پارک کنند. همکاران ما جهت سوار و پیاده کردن بیماران  جریمه نمی‌کنند؛ اگر موردی  هست، شخصاً بررسی می‌کنم.
-----------//-----------

بهزیستی

لطفاً فکری به حال این بچه‌هایی کنید که سر هر چهارراه یا عابر بانک یا سوپرمارکت گدایی می‌کنند. اکثراً هم کم سن و سال هستند. بهزیستی باید به خانواده‌هایشان اخطار بدهد.

پاسخ بهزیستی:

با سلام و احترام، در پاسخ به شهروند گرامی به استحضار می‌رساند طی شناسایی و بررسی‌های به عمل آمده، راهکار‌های مددکاری به خانواده‌های این کودکان (که از استان‌های دیگر به این شهرستان مهاجرت کردند) ارائه شده و ساماندهی کودکان با همکاری سایر ادارات ذی‌ربط در دست اقدام است.

لازم به ذکر است بر پایه ماده ۳ مصوبه شورای عالی اداری در خصوص ساماندهی متکدیان، شهرداری موظف است نسبت به شناسایی و جمع‌آوری افراد موضوع این مصوبه اقدام کند.
-----------//-----------

آموزش و پرورش

مسئولان مدرسه .. گفتند بیا کارنامه دانش‌آموز کلاس سومی را بگیر و به مدرسه .. ببر.

وقتی رفتیم، گفتند باید ۳۰۰ هزار تومان بدهی! بعد به مدرسه .. رفتیم. آنجا هم گفتند ۸۰۰ هزار تومان باید بدهی تا بچه‌ات را ثبت‌نام کنیم!

آخر با دست کارگری و چند تا بچه، من چکار کنم؟  
-----------//-----------

تعاونی مصرف فرهنگیان

ما جمعی از فرهنگیان در پی تحقیق و بررسی و مقایسه قیمت‌های اقلام مختلف در چند سال اخیر، متأسفانه متوجه شدیم بسیاری از کالا‌های ارائه شده در نمایشگاه فرش جنب خانه معلم، گرانتر از بازار به فروش می‌رسد و مسئول نمایشگاه با عنوان این که اقساطی و بدون سود است، توجیح می‌کند. برای نمونه، اخیراً فرش‌هایی با اختلاف قیمتی حتی در حد ۱۰ میلیون تومان برای فروش عرضه شده است.  

سؤال این است که:

۱-  چرا باید این تفاوت قیمت وجودداشته باشد؟

۲- چرا شرکت فرهنگیان نظارتی روی کار غرفه ندارد؟  

۳- چه مرجعی بر تعاونی مصرف فرهنگیان نظارت دارد؟

۴- سود‌های بالای این فروشگاه اجحاف در حق فرهنگیان است. چه کسی پاسخگو است؟
-----------//-----------

نماینده مجلس

چرا گردنه نقاره‌خانه مشکان در ایام انتخابات شروع و بلافاصله پس از آن تعطیل شد؟ اگر کد و  ردیف بودجه دارد، چرا تعطیل شد و اگر ندارد، چرا کلنگ‌زنی دوباره شد؟!
-----------//-----------

ورزش و جوانان

در ورودی استادیوم یک سالن در سمت چپ وجود دارد که  آبسردکن ندارد و کف‌پوش‌های آن خراب است. از همه بدتر، کثیفی و عدم نظافت سالن است که باعث بیماری می‌شود.
-----------//-----------

 ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌هایی که در این شماره به سؤالات و انتقادات مردمی پاسخ نداده‌اند:

- آموزش و پرورش

- تعاونی مصرف فرهنگیان

- نماینده مجلس

- ورزش و جوانان

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها