تعداد بازدید: ۸۳
کد خبر: ۲۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰ - 2024 22 June
سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش نی‌ریز
چندی است تیم فوتسال اهورای نی‌ریز با تکیه بر بازیکنان بومی و تأمین مالی بخش خصوصی و همیاری بازیکنان، در مسابقات فوتسال استان و کشور حضور درخشانی دارد.
author
روزنامه نگار: محمدصادق رجبی

این تیم توانسته به همین منوال، قهرمانی در جام‌های شهرستان و قهرمانی و نایب قهرمانی در استان را به دست آورد و به لیگ ۳ فوتسال کشور برسد.

این تیم در آخرین روز‌ها و درحالی که یک پیروزی تا صعود به لیگ ۲ فاصله داشت، شکست خورد و از صعود بازماند. آن‌ها به شایستگی تا اینجا پیش رفتند و با سربلندی ناکام ماندند.

صرف  این که بدون حمایت هیچ سازمان دولتی و شرکت خصوصی و یا با حداقل حمایت‌ها، عده‌ای جوان پا به میدان پُرخرج ورزش بگذارند، حتی اگر هیچ نتیجه‌ای هم نگیرند جای ستایش و تمجید فراوان دارد؛ ولی جای خرسندی است که این حضور با موفقیت‌های دنباله‌دار هم همراه باشد.

اما با همه این افتخارات حالا مسئولان تیم می‌گویند به هرجا مراجعه می‌کنیم خبری از حمایت مالی نیست و از تیمداری با هزینه شخصی خسته شده‌اند. قبل از اهورا  نیز تیم‌های نامداری در رشته‌های مختلف در سطح استان و کشور در لیگ‌های معتبر حضور داشتند، اما به دلیل این که حمایتی از آن‌ها نشد در حال حاضر نام و نشانی از آن‌ها دیگر وجود ندارد.

اگر اداره ورزش و جوانان و شورای ورزش از حرکت خودجوش اهورا حمایت نکند و از صنایع برای حمایت از این تیم کمک نخواهد، این تیم هم به سرنوشت دیگر تیم‌ها دچار خواهد شد.

تجربه اهورا می‌تواند مایه ایجاد انگیزه برای دیگر تیم‌ها و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باشد اگر حمایت شود و موفقیت‌های آنان ادامه‌دار گردد. اما اگر چنین نشود، برای دیگران مایه عبرت خواهد بود که پا در این مسیر نگذارند و گوشته عافیت برگزینند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها