تعداد بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۲۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸ - 2024 22 June
به گفته فرماندار نی‌ریز، ۶۶ هزار نفر از جمعیت ۸۵ هزار نفری شهرستان نی‌ریز واجد شرایط رأی دادن هستند که برای آن‌ها ۸۱ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است.
author
روزنامه نگار: عابد نعمتی

یعقوب خسروانی گفت: «ما در هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور آمادگی کامل را برای برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم داریم. در همین راستا با دعوت از ۳۰ نفر معتمدین شهرستان، ۸ نفر هیئت اجرایی را از افراد سالم، متدین، با تجربه و امانت‌دار انتخاب کردیم که شامل آقایان مهدی درویش‌زاده، سید‌رضا قطبی، رضا جمالی، مصطفی صفی، محمد‌جواد نصیرزاده، سید‌هدایت‌اله موسوی، رسول فتاح‌پور و سیدکمال سید‌موسوی هستند و سیدحسین حسینی هم از شورای شهرستان در این هیئت حضور دارد.»

وی افزود: «بلافاصله با این افراد جلسه‌ای برگزار و ۸۱ شعبه را در شهرستان برای برگزاری انتخابات در سه بخش پیش‌بینی کردیم. از این ۸۱ شعبه، ۴۷ شعبه شهری است و ۳۴ شعبه روستایی. همچنین ۵۶ شعبه ثابت است و ۲۵ شعبه سیار. چون فصل گرما است و مردم در پارک‌ها حضور دارند، یک شعبه هم برای اخذ رأی همشهریانی که در پارک‌ها هستند پیش‌بینی شده است. از ۸۵ هزار نفر جمعیت شهرستان نی‌ریز، ۶۶ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن و ۳۹۰۰ نفر رأی اولی هستند.»

خسروانی با بیان این که در این دوره از انتخابات حدود ۱۲۰۰ نفر عوامل اجرایی داریم، گفت: «سعی کردیم آموزش‌های لازم را برای آن‌ها برگزار کنیم؛ بنابراین کمیته فنی را بلافاصله تشکیل دادیم و کاربران را مشخص کردیم. سعی کردیم همه از افراد با تجربه و به‌ویژه از جوانان باشند که سابقه خوبی هم در انتخابات دوره قبل داشتند.» 

وی افزود: «مسئول ستاد‌ها مشخص شده‌اند و ما جلسه‌ای با آن‌ها خواهیم داشت و هماهنگی لازم را انجام خواهیم داد. انتخابات از ساعت ۸ صبح جمعه هشتم تیرماه به مدت ۱۰ ساعت قانونی برگزار می‌شود و در صورت نیاز قابل تمدید خواهد بود. تبلیغات نیز ۲۴ ساعت قبل از آن ممنوع می‌شود.»

فرماندار عنوان داشت: «همه تلاش ما این است که انتخاباتی سالم و با امنیت برگزار کنیم. مردم هم که همیشه در صحنه هستند و ان‌شاءا... با مشارکت بالا شرکت و فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد.» 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها