تعداد بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۲۰۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲ - 2024 30 May
سارق تحت تعقیب پلیس ۷ استان بود

جانشین فرمانده استان گفت: در بازرسی از خودرو سارقی که در کرمان اقدام به سرقت منزل کرده بود، ۳۱۲ گرم طلا و تعدادی سکه، شمش و دلار سرقت شده کشف شد.

سردار یوسف ملک‌زاده به خبرگزاری پلیس گفت: مأموران انتظامی نی‌‎ریز حین گشتزنی، به یک سواری کوئیک حامل راننده و همسرش مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. وی با بیان این که راننده و سرنشین دچار استرس شده و اظهارات ضد و نقیض داشتند، افزود: در بازرسی دقیق از این خودرو و همچنین کیف سرنشین، ۳۱۲ گرم طلا، ۱۶ عدد ربع، نیم و سکه تمام بهار آزادی، ۲۲۰ دلار و مقداری شمش (طلای آب شده) کشف شد.

سردار ملک‌زاده خاطرنشان کرد: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد که راننده از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار است که با همدستی ۲ نفر از دوستانش در استان کرمان اقدام به ۳ فقره سرقت منزل کرده است. این مقام ارشد انتظامی با بیان این که ارزش اموال سرقت شده برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و دویست و هشتاد میلیون تومان برآورد شده است، گفت: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد متهم از سارقان بسیار حرفه‌ای است که تحت تعقیب پلیس استان‌های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، قم، البرز، اصفهان، یزد و کرمان است.

وی خاطر‌نشان کرد: سهل انگاری مالباختگان در نگهداری اموال گران قیمت مثل طلا و پول زیاد در منزل، و ضعیف بودن حفاظت فیزیکی ساختمان و آپارتمان‌ها و به کار نگرفتن نگهبان و دوربین با کیفیت، آژیر خطر، نرده فلزی و...، از دلایل عمده افزایش سرقت‌ها است که لازم است شهروندان هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند تا سارقان نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند. /*

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها