تعداد بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۲۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴ - 2024 18 May
امام جمعه نی‌ریز با انتقاد شدید از به راه نیفتادن درمانگاه بیمارستان قدیم گفت: «چنانچه دغدغه‌های مردم برطرف نشود، از طریق ریاست جمهوری اقدام می‌کنیم.»
author
خبرنگار: امید شهدان

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نمازجمعه ۲۸ اردی‌بهشت، دوباره به مشکل راه‌اندازی درمانگاه بیمارستان قدیم اشاره کرد و اظهار داشت: «یک سال از اعتراض ما به وضعیت درمانگاه شبانه‌روزی می‌گذرد. چقدر باید بگوییم مردم گرفتارند و باید برای یک بیماری کوچک چند کیلومتر  راه تا بیمارستان بروند؟

مسئولان استانی به نی‌ریز توجه نمی‌کنند و بنده اگر احساس کنم قصد باز کردن گره‌های کور را ندارند، مجبور می‌شوم با فرماندار به نهاد ریاست جمهوری رفته و مشکلات را از طریق تهران حل کنم.»

خطیب جمعه نی‌ریز اظهار داشت: «مطالبات مردم بحق است و بنده موظفم آن را پشت تریبون اعلام کنم. از میدان تره‌بار، کشتارگاه و پایانه مسافربری بازدید کردم؛ قرار شد جلساتی با نماینده مجلس و فرماندار داشته باشیم و برای برون رفت از مشکلات، مدیران کل را به نی‌ریز بیاوریم.»

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی در جایی دیگر عنوان داشت: «در چارت سازمانی اداره اوقاف مشکلاتی وجود دارد. اخیراً فردی را به عنوان رئیس منصوب کرده‌اند که فقط دو روز در نی‌ریز حضور دارد و در چنین وضعیتی  مسائل پیش نمی‌رود.»

حسینی افزود:«یکی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار هر کشور، جمعیت آن کشور بویژه جمعیت جوان است. باید با پرهیز از ازدواج‌های تجملاتی، برای بهبود روند فرزندآوری و افزایش جمعیت کشور تلاش کنیم. مدیران و خیّرین پای کار بیایند و با اعطای تسهیلات مسکن، شرایط آغاز زندگی مشترک جوانان را فراهم کنند. در همین نی‌ریز سن ازدواج بسیار بالا رفته و این شایسته نیست.»

وی با گرامیداشت یکم خرداد روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف، از مردم خواست با توجه به گرم شدن هوا، جلوی هدررفت آب و برق را بگیرند تا در تابستان دچار مشکل نشویم.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها