تعداد بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۲۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳ - 2024 11 May
امام جمعه نی‌ریز حج امسال را حج برائت از دشمنان دانست و گفت که این یک وظیفه شرعی است. 

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۱ اردی‌بهشت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران حج اظهار داشت: «رهبر انقلاب فرمودند حج امسال حج برائت است و همه باید فرمان مقام معظم رهبری را اطاعت کنند. قبلاً در عرفات برائت از مشرکین داشتیم؛ اما حالا باید در تمام مراحل، آن را به عنوان وظیفه شرعی انجام دهیم.» 

ایشان سالروز تولد حضرت معصومه و روز دختر را تبریک گفت و افزود: «حرکت حضرت معصومه فقط برای دیدار با برادر نبود؛ بلکه حرکت او یک حرکت انقلابی و ضد حکومت ظالم زمان خود بود.» 

خطیب جمعه نی‌ریز اضافه کرد: «مسئله ولایت بسیار مهم است. ولایی بودن چون و چرا ندارد و باید مطیع کامل ولایت مطلقه فقیه بود. وای به حال کسانی که سرپیچی می‌کنند، نق می‌زنند و زبانشان را کنترل نمی‌کنند. باید رفتار و گفتارمان را کنترل کنیم؛ اگر بخواهیم ولایی باشیم، باید صد درصد تسلیم باشیم.» 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی عنوان داشت: «ما دشمنان زیادی داریم و باید به برنامه‌های آنها بی‌اعتنایی کنیم. آنها می‌خواهند با ترویج گناه و بی‌بندوباری، خانواده‌ها را از هم بپاشند. اگر دختران ما وارد مسیر انحرافی شوند، در آینده نمی‌توانند فرزندان خوبی تربیت کنند و عاقبت بخیر شوند. آنها باید حضرت فاطمه زهرا و حضرت معصومه را الگوی زندگی خود قرار دهند.» 

وی در پایان روز روابط عمومی‌ را گرامی داشت و خواستار چراغانی شهر در دهه کرامت شد./*

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها