تعداد بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۱۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱ - 2024 10 April
️امام جمعه نی‌ریز این مطلب را در خطبه‌های دوم نماز عید فطر عنوان کرد.
author
خبرنگار: امید شهدان

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی در مراسم باشکوه نماز عید سعید فطر که ۲۲ فروردین‌ماه مقابل امامزادگان برگزار شد، به ساخت و ساز ساختمان مصلا اشاره کرد و گفت: «شهروندان تقاضا داشتند برای گنبد هزینه زیادی نشود و از طرح‌های ساده و مستحکم استفاده گردد؛ ما هم بنا را بر این نهادیم که تجملاتی عمل نکنیم.»

خطیب نماز عید فطر خاطر نشان کرد: «شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، مصلا را در اختیار ستاد اقامه نماز جمعه قرار داده و نظر آنان بر این است که محوطه بیرونی مصلا برای نمازگزاران مهیا و ساخته شود. زنده‌یاد آیت‌ا... فقیه، خیّرین و نمازگزاران با کمک‌های خود زحمات زیادی در ساخت این بنا کشیدند.»
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود: «البته زمینه‌هایی فراهم شده و ان‌شاءا... در ادامه با کمک خیرین فاز جدید مصلا با طراحان اصفهانی آغاز شود.»
ایشان با اشاره به این که در گذشته میز خدمت مسئولان در حاشیه نماز جمعه برپا می‌شد، خاطر نشان ساخت: «از هفته‌های آینده، قصدمان بر این است از مدیران برتر در پاسخگویی به ارباب رجوع، تقدیر شود.»

ایشان تصریح کرد: «در دیداری که با نخبگان، ورزشکاران و هنرمندان نی‌ریزی داشتم، مطالبات آنان و دغدغه‌هایشان  در زمینه مسکن و معیشت را شنیدم.»
وی در عین حال گفت: «شهروندان دائماً از ما تقاضا دارند درمانگاه شبانه‌روزی کمیل هرچه زودتر راه‌اندازی شود. همچنین می‌گویند استهبان میدان تره‌بار دارد؛ ولی نی‌ریز ندارد. لازم است مدیران شهرستان فکری به حال این مشکلات کنند.»

امام جمعه نی‌ریز وحدت را عامل پیشرفت هر شهری خواند و گفت: «الحمدا... با همدلی روحانیت معزز و مسئولان، روز به روز شاهد پررنگ‌تر شدن این روند هستیم.»

خطیب نماز عید فطر همچنین خواست تا کتاب شهدای نی‌ریز که با طراحی جدید در حال تدوین است چاپ شود تا آثار شهدا و فرهنگ ایثار باقی بماند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها