تعداد بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۱۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴ - 2024 06 April
امام جمعه نی‌ریز با بیان این که قانون حجاب باید اجرا شود، از مشکل حجاب در برخی مراکز  نی‌ریز گلایه کرد و گفت: «نباید شاهد کشف حجاب در این شهر مذهبی باشیم.»
خبرنگار: معصومه شعبانپور

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۷ فروردین اظهار داشت: «مقام معظم رهبری تأکید و سفارش کردند که حجاب را همه باید رعایت کنند. حجاب مربوط به اسلام است و دشمنان در صددند تا با کشف حجاب، مشکل به وجود بیاورند و ما را گرفتار کنند.»

ایشان اضافه کرد: «آن‌ها قرنهاست که نمی‌توانند چراغ اسلام و قرآن را خاموش کنند. همه باید امر به معروف داشته باشیم. در برخی مراکز و مجامع نی‌ریز مشکل حجاب داریم که به راحتی می‌توانیم آن را جمع کنیم. دستمان برای برخورد باز است و مهمتر از همه مردمند که باید تذکر لسانی داشته باشند.»

خطیب جمعه نی‌ریز گفت: «با گرمای هوا ممکن است اوضاع بدتر شود و باید از آن پیشگیری گردد. ما دعوا نداریم؛ قانون داریم و قانون باید اجرا شود تا شاهد کشف حجاب در این شهر مذهبی نباشیم.»

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها عنوان داشت: «دشمنان ما به آخر خط رسیده‌اند و دارند دست و پا می‌زنند. نابودی و هلاکت خود را حس می‌کنند و چاره‌ای ندارند که دست به جنایات کور بزنند. اما جنایات، آن‌ها را نجات نمی‌دهد و در سرازیری نابودی قرار گرفته‌اند؛ هر چند انتقام سختی گرفته خواهد شد و سیلی سختی خواهند خورد.»

وی با بیان این که حمایت از مظلوم یک وظیفه و واجب است، اظهار داشت: «برادران دینی ما گرفتار ظلم و سازمان‌های بین‌المللی کور و کر شده‌اند. کجای عالم چنین جنایاتی می‌شود که بیمارستان‌ها را بمباران و کسانی را که برای گرفتن غذا جمع شده‌اند، قتل عام کنند؟»

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
0
0
قانون مي باست توسط نمايندگان واقعي مردم وضع شود. همه مي دانند نمايندگان مجلس به جاي نمايندگي مردم بيشتر نماينده دولت هستند. اكثر قريب به اتفاق نمايندگان نماينده تنها 10 درصد مردم هستند.
ضمن اينكه قوانين نمي توانند بالاتر از انصاف و عدالت باشند و اين قانون ضد بشري است كه تنها براي كنترل رعيت به كار مي رود.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها