تعداد بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۱۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴ - 2024 30 March
امام‌جمعه نی‌ریز از دولتمردان خواست تا با توجه به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری، از تولید و سرمایه‌گذاری حمایت کنند.
خبرنگار: مهدی منفرد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۰ فروردین اظهار داشت: «عقب‌ماندگی‌ها بخشی عامل خارجی دارد و بخشی عامل داخلی. اما اقتصاد نباید صد در صد دولتی باشد. مشارکت مردمی لازم است و رشد تولید با مشارکت مردم باید پررنگتر باشد. دولت هم باید حامی باشد و موانع مشارکت مردم را رفع کند؛ چه در سرمایه‌گذاری‌های بزرگ و چه تولیدی‌های کوچک. همان طور که در هشت سال دفاع مقدس نقش مردم پررنگ بود، حال نیز اگر جنگ اقتصادی با مشارکت مردم باشد، پیروز می‌شویم.»

ایشان از مردم خواست تا در صورت مشاهده گناه و خلاف در ادرات، آن را اعلام کنند.

خطیب جمعه نی‌ریز گفت: «زمینه ظهور را باید با سکوت نکردن و امر به معروف آماده کنیم. مسئولان باید از کسی که امر به معروف می‌کند حمایت کنند. اگر گناهی را در اداره‌ای می‌بینید، اعلام کنید. متأسفانه در یکی از نهاد‌های همین شهر و در ماه رمضان، به هم قهوه تعارف می‌کنند.»

وی با اشاره به روز جمهوری اسلامی عنوان داشت: «شما مردم نی‌ریز در این روز نمونه شدید و رأی صد درصدی به جمهوری اسلامی دادید.»

ایشان افزود: «در موضوع مبارزه با فساد و عدالت کم کاری شده است. ما باید زمینه ظهور را فراهم کنیم. اگر در جامعه‌ای روزه‌خواری، بی‌حجابی و ظلم و فساد باشد، آن جامعه زمینه ظهور ندارد.»

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: «اگر در روز ۱۳ فروردین به طبیعت می‌روید، مراسم سیزده بدر نباید پررنگ‌تر از عزاداری باشد. متأسفانه مراسم مذهبی و حضور مردم در مساجد کمرنگ است.»

بعد از مراسم نماز جمعه، مردم با حضور در راهپیمایی علیه رژیم صهیونسیتی، از اقدامات غیر انسانی این رژیم در غزه اعلام انزجار کردند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها