تعداد بازدید: ۳۶۲
کد خبر: ۱۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ - 2024 10 March
سیدعلاءالدین فقیه برای چندین ماه باقیمانده از دوره سالیانه ریاست شورای شهر نی‌ریز، بر  این مسند تکیه زد.
author
روزنامه نگار: عابد نعمتی

بعد از ورود عضو جدید در دی ماه امسال، فرماندار اعلام کرد که شورای شهر چندی با سرپرست اداره می‌شود و در ادامه، برای ریاست آن رأی‌گیری خواهد شد.

در جلسه‌ای که عصر شنبه ۱۹  اسفند برگزار شد، سیدعلاءالدین فقیه در شرایطی به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد که هیچ کاندیدای دیگری وجود نداشت و بنابراین با ۵ رأی موافق رئیس شورای شهر شد.

احمدی معاون سیاسی - امنیتی فرمانداری در این جلسه گفت: «در چند ماه گذشته تغییراتی در شورای شهر پیش آمد و حضور عضو جدید در جمع شورا باعث شد تا مسائل شورا روان‌تر انجام شود و اختلاف نظر‌ها به حداقل برسد. شما هم کمک دهید تا پیشنهادات شهرداری تصویب شود و کار‌ها پیش برود.»

در ادامه، رئیس جدید شورای شهر گفت: «ما پنج نفر ید واحدیم و می‌خواهیم دست به دست هم دهیم و مسائل شهر را حل کنیم. ما باید به همه سازمان‌ها کمک دهیم و از آن‌ها کمک بخواهیم. باید در دوره باقیمانده تلاش زیادی انجام دهیم و امید را در مردم زنده کنیم.»

سیدعلاءالین فقیه افزود: «قرار است بعد از عید محلات شهر را دعوت و مجمعی از کلیه صاحب نظران ایجاد کنیم. ما باید بتوانیم با همکاری نماینده مجلس، فرماندار و شهردار مسائل شهر را حل نماییم تا مردم شیرینی وحدت را بچشند.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها