تعداد بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۱۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۲ - 2024 08 March
استاندار فارس فرارسیدن اربعین شهادت سه تن از پرسنل غیور فراجا، در پی درگیری با اشرار در ایستگاه بازرسی انتظامی قطرویه شهرستان نی‌ریز را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، متن پیام دکتر ایمانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

صلابت جمهوری اسلامی و برافراشته ماندن پرچم سه رنگ و مقدس این نهضت عاشورایی، مدیون خون هزاران شهیدی است که فداکارانه، خود و دلبستگی‌هایشان را فدای این کشور کردند.

بی‌تردید امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و شجاعت مردان بی‌ادعایی ‌است که در گوشه گوشه کشورمان جان عزیز خود را نثار پاسداری از میهن اسلامی نموده‌اند و شهادت سه تن از غیورمردان فراجا در حادثه ایستگاه بازرسی قطرویه شاهدی براین مدعا است.

اینجانب اربعین شهادت مظلومانه سه تن از پرسنل خدوم و فداکار نیروی انتظامی را که در راه حفظ امنیت و با سوء‌استفاده از رأفت و خویشتن داری آن نیرو توسط اشرار به وقوع پیوست، صمیمانه خدمت حافظان نظم و امنیت مردم شهید پرور استان فارس به ویژه مردم شریف شهرستانهای نی‌ریز وخرامه و خانواده‌های داغدار ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

امید که خداوند سبحان، روح آن شهیدان والامقام را با ارواح طیبه شهدای اسلام از صدر تا کنون محشور دارد. راهشان پررهرو و مستدام باد.

محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها