تعداد بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۱۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲ - 2024 01 March
امام جمعه نی ریز با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان گفت: «اگر مجلس قوی باشد، کارهای بزرگ را می تواند انجام دهد.»

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۱ اسفند، با اشاره به انتخابات اظهار داشت: «رهبر معظم انقلاب در اولین ساعات، رأی خودشان را به صندوق انداختند و فرمایشاتی بیان کردند. دوستان و دشمنان ما در دنیا توجه به ایران دارند تا ببینند امروز مردم ایران چه می‌کنند. ما باید با حضور حماسی و مشارکت زیاد، دشمنان را مأیوس کنیم.»

خطیب جمعه نی‌ریز افزود: «ما مجلس قوی می‌خواهیم. اگر مجلس قوی شد، کار‌های بزرگ را می‌تواند انجام دهد.»

وی گفت: «آن چه مهم است، این است که انتخابات که تمام و نتیجه اعلام شد، هر نوع رقابتی که بوده باید تبدیل به رفاقت شود.»

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی دهه تکریم و غبارروبی مساجد را گرامی داشت و افزود: «مساجد خانه‌های خداست. درِ مساجد نباید بسته باشد، مساجد باید محل حل مشکلات مردم و کانون سیاست و دیانت باشد.»

ایشان به روز احسان و نیکوکاری و هفته منابع طبیعی و روز درختکاری اشاره کرد و عنوان داشت: «اگر می‌خواهید درختی غرس کنید، باید درخت ثمری باشد. خیلی از درخت‌های داخل شهر‌ها از خارج کشور آمده و برای ریه و تنفس ضرر زیادی دارند.»

وی در مورد جنایات اسرائیل در غزه گفت: «ظلمی را که به مردم غزه و رفح از طرف کودک‌کشان و ستمگران و کسانی که بویی از انسانیت نبرده‌اند صورت می‌گیرد، ببینید. آن‌ها حتی اجازه نمی‌دهند کامیون‌های حامل مواد غذایی و دارویی وارد غزه شود. تعجب ما از کشور‌های منطقه است که ظلم آشکار و نسل‌کشی را مشاهده می‌کنند؛ ولی هیچ اقدام و حرکتی نمی‌کنند.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها