تعداد بازدید: ۴۳۲
کد خبر: ۱۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ - 2024 19 February
جلسه آموزشی توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی با محوریت آشنایی با دستگاه‌های احراز هویت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری برگزار شد.

در این جلسه که شنبه ۲۸ بهمن در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، فرماندار با بیان این که نمایندگان فرماندار باید در نهایت اصل بی‌طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق‌الناس دانستن رأی مردم و رعایت اصل بی‌طرفی و تسلط بر قانون در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند، حداکثر تلاش خود را به کار گیرند، گفت: همه امکانات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فراهم‌شده است.

رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان نی‌ریز با بیان اینکه برگزاری انتخابات، مدیریت، دقت و حوصله می‌خواهد، گفت: هماهنگی روند امور انتخابات در شعب اخذ رأی بر عهده نماینده فرماندار است و هر مشکلی که پیش بیاید، نماینده فرماندار باید با صبوری و تدبیر عمل کند؛ چون احساسی تصمیم گرفتن جایگاهی ندارد.

خسروانی در پایان تأکید کرد: چهار اصل مورد تأکید مقام معظم رهبری شامل سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت باید سرلوحه کار همه عوامل اجرایی انتخابات قرار گیرد و از همه ظرفیت‌های موجود برای تحقق این مهم استفاده شود.

نوشتنی است در این نشست، نمایندگان فرماندار با نحوه ثبت و کار با دستگاه احراز هویت انتخابات و فرآیند‌های روز رأی‌گیری از جمله تکمیل و ارسال صورتجلسه آغازین، احراز هویت رأی دهندگان و تکمیل و ارسال صورتجلسه پایانی آشنا شدند.

کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان نی‌ریز

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها