تعداد بازدید: ۳۱۶
کد خبر: ۱۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ - 2024 17 February
انقلاب ما انفجار نور بود
دهه فجر، سرآغاز طلوع دوباره اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.
نویسنده : روابط عمومی شرکت سیمان سفید نی‌ریز

اسلام در دهه فجر تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی‌مانند به‌شمار می‌رود.

در راستای بزرگداشت دهه‌ی مبارک فجر انقلاب اسلامی مجموعه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در این شرکت برگزار گردید که گزارش کوتاهی به شرح زیر ارائه می‌گردد.

⭕ آذین‌بندی، نصب پرچم و بنر‌های دهه مبارک فجر در نقاط مختلف کارخانه

⭕ نصب بنر گرامیداشت دهه مبارک فجر در سطح شهرستان

⭕ پخش سرود‌های انقلابی از بلندگو‌های شرکت در ایام مبارک دهه فجر

⭕ توزیع شیرینی به مناسبت دهه مبارک فجر 

⭕ برگزاری سخنرانی مذهبی توسط روحانی مدعو، پخش  سرود جمهوری اسلامی ایران در لحظه ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور در تاریخ ۱۲ بهمن ماه

⭕ برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی درون سازمانی با حضور پرشور کارکنان در سالن ورزش کارخانه که گزارش مشروح این رویداد در همین مطلب ارائه می‌گردد.

دهه فجر پرشور در  کارخانه سیمان سفید شهرستان نی‌ریز

جلسه کمیته فرهنگی ورزشی با حضور مدیرعامل محترم، مدیر محترم کارخانه و سایر اعضای کمیته تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه آقای مهندس اکبری ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر در خصوص برگزاری هر چه با شکوه‌تر این ایام مطالبی را بیان نمود و با اعلام حمایت کامل در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی- فرهنگی دستورات لازم جهت تهیه البسه ورزشی و سایر لوازم مورد نیاز را صادر نمود.

در ادامه مدیرعامل محترم جهت تشویق همکاران، جوایز ارزنده‌ای برای نفرات برتر در هر رشته تعیین نمود.

همچنین مقرر گردید در بخش ورزشی رشته‌های فوتسال، تنیس روی‌میز، طناب‌کشی، دارت، دو میدانی (دو رده سنی) و شطرنج در کارخانه و مسابقات دارت، شطرنج و طناب‌کشی در دفتر مرکزی  برای آقایان و خانم‌ها برگزار گردد.

مسابقات تنیس روی میز

مسابقات تنیس روی میز با استقبال بیش از ۴۰ نفر از کارکنان  به صورت تک حذفی با رعایت قوانین ورزشی و برنده  ۳ ست از ۵ ست برگزار گردید.

پس از برگزاری بازی‌های سخت و نفس‌گیر محمدهادی هوشمند، مسعود سهامی، دانیال شب‌خیز و محمدصادق خائف راهی مسابقات نیمه نهایی شدند.

در مرحله نیمه نهایی سهامی با پیروزی مقابل هوشمند به فینال راه یافت و شب‌خیز نیز با شکست خائف پای دیگر مسابقه فینال شد.

مسابقه رده‌بندی با پیروزی هوشمند به پایان رسید.

در بازی فینال که به صورت کاملاً حرفه‌ای برگزار گردید، این شب‌خیز  بود که توانست با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده حریف خود را شکست دهد و قهرمانی این دوره از مسابقات را به نام خود ثبت نماید.

از نکات جالب توجه این دوره از مسابقات، بالا بودن سطح بازی‌ها بود که نوید روز‌های خوش را برای کارکنان این شرکت می‌دهد.

مسابقات شطرنج

مسابقات شطرنج  با نام‌نویسی بیش از ۲۵ نفر از کارکنان (خانم و آقا) در کارخانه و دفتر مرکزی شرکت در شیراز به صورت دو حذفی برگزار شد که با انجام بازی‌های خوب و جذاب تماشاگران زیادی را به سمت این رشته ورزشی جلب کرد.

در نهایت علی‌حسین موسوی توانست قهرمان این دوره از مسابقات کارخانه شود. محمدامین شریفی و عباس چوبدار نیز مقام‌های دوم و سوم را کسب نمودند.

در مسابقات دفتر شیراز هم سیدحسین موسوی به مقام قهرمانی دست یافت و مردانه نائب قهرمان و خانم مبارک‌زاده به مقام سوم رسید.

دهه فجر پرشور در  کارخانه سیمان سفید شهرستان نی‌ریز

مسابقات والیبال

مسابقات والیبال با شرکت ۴۴ نفر از کارکنان در قالب ۴ تیم ۱۱ نفره (شهید سلیمانی، شهید تندگویان، شهید سرافراز و شهید معصومی) بصورت دوره‌ای و با داوری حامد رستم‌پور برگزار گردید که در پایان تیم‌های شهید سرافراز، شهید معصومی و شهید تندگویان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب نمودند.

مسابقات دارت

در مسابقات دارت خانم‌های کارخانه حضور یافتند و یگانگی مقام اول، عابدنژاد مقام دوم و اسلام‌زاده مقام سوم را کسب نمودند.

مسابقات دارت دفتر شیراز در دو گروه خانم‌ها و آقایان برگزار گردید که در گروه خانم‌ها، مبارک‌زاده مقام اول، حسینی مقام دوم و خاتمی مقام سوم را کسب کردند و در گروه آقایان نیز قهرمانی نصیب نجفی گردید.

مقام‌های دوم و سوم را هم به ترتیب موسوی و مردانه کسب نمودند.

دهه فجر پرشور در  کارخانه سیمان سفید شهرستان نی‌ریز
مسابقات طناب‌کشی

مسابقات طناب‌کشی  برای کارکنان سخت‌کوش و توانمند شرکت سیمان سفید نی‌ریز متقاضیان زیادی داشت.

در این رقابت جذاب بیش از ۵۶ نفر نام‌نویسی کردند و در شش گروه  ۹ نفره با نام‌های (برق، فنی، حراست، بازرگانی، فروش و تولید)  تیم‌بندی شدند  و به صورت دو گروه الف و ب قرار گرفتند.

در گروه «الف» تیم‌های برق، فنی و حراست به مصاف هم رفتند و در گروه «ب» تیم‌های بازرگانی، تولید و فروش به مصاف هم رفتند که پس از برگزاری مسابقات گروهی در نهایت تیم حراست مقام اول، تیم بازرگانی مقام دوم و تیم برق هم مقام سوم را کسب کرد.

مسابقات دو میدانی در دو رده سنی زیر ۳۵ سال و بالای ۳۵ سال برگزار گردید که در رده سنی زیر ۳۵ سال دانیال شب‌خیز، حمید آباده و محمد خرم به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب نمودند.

در رده سنی بالای ۳۵ هم عباس چوبدار، مهدی کریمی و محمدهادی هوشمند موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم گردیدند.  

مسابقات فوتسال

مسابقات فوتسال با نام‌نویسی ۵۴ نفر از پرسنل کارخانه در قالب شش تیم (سبلان، تفتان، دنا، بینالود، دماوند و سهند) به صورت دو گروه و با سرپرستی مدیران محترم شرکت آغاز گردید.

در گروه «الف» تیم‌های بینالود، دماوند و سهند و در گروه «ب» تیم‌های سبلان، تفتان و دنا به صورت رفت و برگشت به مصاف یکدیگر رفتند.

با برگزاری بازی‌های پرگل و چشم‌نواز در مرحله گروهی، از گروه «الف» دو تیم بینالود و دماوند و در گروه «ب» تیم‌های تفتان و دنا به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

در ادامه تیم‌های اول هر گروه با تیم دوم گروه دیگر به مصاف هم رفتند.

بازی اول از مرحله نیمه نهایی تیم تفتان حریف خود را از پیش رو برداشت و به عنوان اولین تیم به فینال این مسابقات رسید.

تیم دنا هم با برد مقابل حریف خود دیگر تیم فینالیست این دوره از رقابت‌ها نام گرفت.

دهه فجر پرشور در  کارخانه سیمان سفید شهرستان نی‌ریز

مسابقه رده‌بندی بین تیم‌های بینالود و دماوند برگزار شد که در نهایت پس از تساوی در وقت قانونی، تیم دماوند موفق شد حریف خود را در ضربات پنالتی شکست دهد و عنوان سومی این مسابقات را کسب نماید.

بازی فینال بین دو تیم دنا و تفتان با حضور امام جمعه معزز شهرستان، فرماندار محترم و معاونین ایشان، ریاست محترم اداره صمت، فرمانده پایگاه بسیج ادارات و کارخانجات شهرستان،  مدیرعامل محترم، مدیر کارخانه و استقبال بی‌نظیر کارکنان کارخانه برگزار گردید.

در این دیدار تماشایی دو تیم با نهایت توان مقابل یکدیگر قرار گرفتند که پس از کش و قوس‌های فراوان در پایان وقت قانونی تلاش دو تیم نتیجه تساوی را رقم زد تا سرنوشت تیم قهرمان را ضربات پنالتی مشخص نماید.

ضربات پنالتی هم مانند مسابقه دو تیم به صورت نفس‌گیر و ادامه‌دار انجام گردید، اما در پایان این تیم تفتان بود که با برتری در ضربات پنالتی موفق شده بر حریف قدر خود غلبه نماید و قهرمان این دوره از مسابقات شود و تیم دنا نیز نائب قهرمان این مسابقات نام گرفت.

دهه فجر پرشور در  کارخانه سیمان سفید شهرستان نی‌ریز

جایزه بازیکن فنی این دوره به حمید غنی‌زاده و جایزه بازیکن اخلاق نیز به رسول بقری رسید. داوری این مسابقات را زند و دادگر بر عهده داشتند.  
پس از اتمام مسابقه فینال از افراد حاضر در سالن پذیرایی شد.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر انجام گردید مدیرعامل شرکت ضمن تشکر  و خوش آمدگویی به مسئولین شهرستان، هدف از برگزاری این بازی‌ها را ارتقاء سلامت روحی و روانی پرسنل، ایجاد انگیزه و نشاط، ایجاد فضای همدلی و ارتقاء انگیزه پرسنل عنوان نمود و با ذکر دستاورد‌های این بازی‌ها از تمامی کارکنان و برگزار کنندگان این مسابقات تقدیر نمود.

امام جمعه شهرستان نی‌ریز با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر مطالبی کوتاه در خصوص  این دهه و حضور در انتخابات پیشرو ایراد کرد.

فرماندار  نی‌ریز هم ضمن تبریک دهه مبارک فجر با تقدیر از برگزاری مسابقات فرهنگی- ورزشی بر ادامه این مسیر تأکید و در نهایت از مدیریت ارشد شرکت بابت برگزاری این مسابقات قدردانی نمود.

در پایان از تیم‌ها و نفرات برتر در هر رشته ورزشی با اهداء جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد و به حاضرین در سالن نیز کارت هدیه اختصاص داده شد.

دهه فجر پرشور در  کارخانه سیمان سفید شهرستان نی‌ریز
 
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها