تعداد بازدید: ۲۳۷
کد خبر: ۱۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ - 2024 05 February
با حضور معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو، کارخانه تصفیه پساب صنعتی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز به عنوان نخستین کارخانه تصفیه پساب صنعتی طرح های فولادی استانی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، مهندس موثقی‌نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل سازمان نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، یکشنبه اول بهمن ماه به همراه دکتر آقاجانلو مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران و تنی چند از مسئولان کشوری و استانی، با حضور در مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، تصفیه خانه پساب صنعتی این مجتمع را افتتاح کرد.

در این بازدید که با حضور در عملیات ذوب کارخانه فولادسازی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز همراه بود، دکتر مصطفی‌پور مدیرعامل این مجتمع ضمن بیان دستاورد‌های دو سال اخیر، ابراز امیدواری کرد که مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز تا پایان سال با تولید شمش فولادی مستمر، به جرگه فولادسازان کشور بپیوندد.

افتتاح اولین تصفیه‌خانه پساب صنعتی طرحهای فولادی استانی در فولاد غدیر نی‌ریز

وی با اشاره به اتمام لوله‌گذاری پروژه بزرگ انتقال آب خلیج فارس به مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز تا پایان سال، اظهار داشت: در سال آینده مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز با انضباط مالی خوبی که ایجاد کرده و پذیرش سازمان بورس، یکی از شرکت‌های بورسی ایمیدرو خواهد شد.

مهندس موثقی‌نیا نیز در این بازدید با تقدیر از اقدامات انجام شده در مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در سال‌های اخیر اظهار داشت: امروز در مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز شاهد اداره وضع موجود نیستیم و تحول اساسی را مشاهده می‌کنیم. این نشان می‌دهد که مدیریت و کارکنان این کارخانه اهل توسعه و تحول هستند که جای خوشحالی دارد.

این گزارش می‌افزاید: تصفیه‌خانه پساب صنعتی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در راستای تحکیم جایگاه صنعت سبز این شرکت و رعایت الزامات زیست محیطی، با ظرفیت تصفیه دو هزار متر مکعب آب در روز، بیش از ۹۰ درصد آب مصرفی واحد احیاء مستقیم و آب مورد نیاز این مجتمع برای آبیاری فضای سبز را تأمین می‌کند.

افتتاح اولین تصفیه‌خانه پساب صنعتی طرحهای فولادی استانی در فولاد غدیر نی‌ریز

افتتاح اولین تصفیه‌خانه پساب صنعتی طرحهای فولادی استانی در فولاد غدیر نی‌ریز

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها