تعداد بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۱۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ - 2024 03 February
امام جمعه نی‌ریز حضور مردم در صحنه‌های انقلاب را باعث ناامیدی دشمنان دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه 13 بهمن، حضور پرشور مردم در مراسم تشییع‌جنازه دو شهید امنیت نی‌ریز و دیگرصحنه‌های انقلاب را ستود و اظهار داشت: «نظام مقدس ما با خون شهدا آبیاری شده و درِ شهادت هنوز بسته نشده است و مردم آماده‌اند. شهدای ما انجام وظیفه کردند و امید که  عاملان این جنایت دستگیر شوند و به سزای اعمالشان برسند.»

ایشان اضافه کرد: «حضور جوانان در اعتکاف پیامی برای دشمن داشت. آنها تبلیغات زیادی می‌کنند که جوانان دین و انقلابشان را دوست ندارند. اما دشمنان باید همواره مأیوس باشند و حضور مردم را ببینند. البته می‌بینند؛ اما نمی‌گویند. اگر می‌توانستند کاری کنند، در همان فتنه‌ای که به پا داشتند انجام می‌دادند.»

خطیب جمعه نی‌ریز با اشاره به پرتاب ماهواره‌های ایرانی گفت: «آمریکا، انگلیس، آلمان و برخی کشورها خیلی عصبانی و ناراحت شدند و جالب است که محکوم کردند. مگر می‌شود کشوری پیشرفت کند و شما ناراحت باشید؟ خب باشید؛ مانعی ندارد. اما بدانید با وجود تحریم‌ها و تهدیدها، کشور اسلامی ما رو به پیشرفت است.»

وی عنوان داشت: «امروز همه ما گرفتار جاهلیت مدرن هستیم. امروز هم مردم بت می‌پرستند. خونریزی‌ها، قتل‌ها و جنایتها نشانی از جاهلیت نیست؟ کدام سازمان بین‌المللی بلاهایی را که بر سر غزه می‌آورند محکوم کرده است؟ این جاهلیت هم باید با قیام حضرت مهدی(عج) از بین برود.»

نوشتنی است قبل از مراسم نماز جمعه، به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، میز خدمت مسئولان و مردم برگزار شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها