تعداد بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۱۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲ - 2024 30 January
آسفالت 45 هزار مترمربع از معابر شهر در سال آینده

۴ کیلومتر از معابر شهر نی‌ریز جدول‌گذاری و کانیوگذاری شده و همچنان ادامه دارد. از اوایل سال آینده نیز ۴۵ هزار متر مربع از مناطق بافت فرسوده روکش آسفالت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نی‌ریز، با وجود همه مشکلات و موانع، بیش از ۴ کیلومتر از معابر سطح شهر با تلاش واحد عمران شهرداری جدول‌گذاری و کانیوگذاری (آبراه بتنی) شده است.

جدول‌گذاری و کانیوگذاری 4 کیلومتر معابر شهر نی‌ریز

در اجرای این پروژه اولویت با معابر واقع در بافت فرسوده و ناکارآمد شهری و همچنین نقاط کمتر برخوردار بوده است.

این پروژه از فروردین‌ماه امسال آغاز شده و تا پایان سال در محلات مختلف شهر ادامه خواهد داشت. برای اجرای این حجم از جدول‌گذاری و کانیوگذاری بیش از ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی بودجه مصوب امسال هزینه خواهد شد.

آبراه‌های بتنی سطح شهر با نیت بهبود دفع آب‌های سطحی ناشی از بارندگی احداث می‌شود و نباید از آن برای دفع فاضلاب خانگی استفاده کرد.

این گزارش می‌افزاید: عملیات ذکر شده، مقدمه‌ای برای اجرای پروژه بزرگ روکش آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های این مناطق از شهر است.  

شهرداری نی‌ریز برای اجرای روکش آسفالت بیش از ۴۵ هزار مترمربع از معابر بافت فرسوده شهر (واقع در محله‌های شادخانه، سادات، کیان، کوی امام مهدی (عج) و کوی سجاد) با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان فارس اقدام نموده است.  

پیش‌بینی می‌شود این پروژه در ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۳ آغاز شود.

جدول‌گذاری و کانیوگذاری 4 کیلومتر معابر شهر نی‌ریز

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها