تعداد بازدید: ۲۸۰
کد خبر: ۱۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲ - 2024 26 January
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از ناحیه صنعتی ده‌فاضل، شهرک سنگ نی‌ریز و چندین واحدتولیدی و صنعتی بازدید کرد.
نویسنده : روابط عمومی فرمانداری نی‌ریز

در این بازدید فرماندار با اشاره به جایگاه نی‌ریز به عنوان دومین شهرستان صنعتی استان گفت: شهرک‌های صنعتی به عنوان زیرساخت تولید و صنعت، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما نیز در راستای تکمیل زیرساخت‌ها و رفع نواقص و همچنین اجرای طرح‌های توسعه‌ای، حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز با اشاره به ظرفیت‌های نی‌ریز در بخش‌های صنعتی و معدنی و مطرح بودن این شهرستان به عنوان یکی از مهمترین قطب‌های صنعتی استان گفت: توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در این شهرستان با هدف استقرار صنایع کوچک و متوسط و شکل‌گیری زنجیره ارزش مورد توجه است.

سیدمسعود عظیمی افزود: شهرک صنعتی سنگ، ناحیه صنعتی ده‌فاضل و شهرک صنعتی غدیر‌گه با مساحت ۳۵۲ هکتار ایجاد شده که معتقدیم با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان و بسترسازی جهت استقرارواحد‌های تولیدی در افق چشم انداز توسعه شهرستان، باید ظرفیت اراضی شهرک‌های صنعتی به سه برابر ظرفیت فعلی افزایش یابد.

وی در ادامه با اشاره به در آستانه تکمیل بودن واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک صنعتی سنگ و ناحیه ده‌فاضل نی‌ریز گفت: طرح‌های توسعه شهرک‌های صنعتی در دستور کار این شرکت قراردارد و امیدواریم با همکاری مسئولان استان و فرمانداری نی‌ریز بتوانیم ظرفیت استقرار صنایع را افزایش دهیم.

عظیمی افزود: در زمینه ایجاد شهرک‌های صنعتی غیردولتی توسط بخش خصوصی نیز حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم و در کنار بخش خصوصی، برای توسعه زیرساخت‌های صنعتی از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

وی در ادامه بر رفع مشکلات شهرک صنعتی سنگ نی‌ریز تأکید کرد و با اشاره درخواست فرماندار نی‌ریز به منظور راه‌اندازی نواحی صنعتی در بخش‌های مشکان و قطرویه، از آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی نواحی صنعتی جدید در این مناطق خبرداد.

نوشتنی است پیگیری زیرساخت‌ها و مشکل آب، چاه‌آب، برق وجاده ناحیه صنعتی شهرک سنگ نی‌ریز از مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها