تعداد بازدید: ۲۹۴
کد خبر: ۱۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ - 2024 16 January
در سفر فرماندار و مسئولان شهرستان به بخش قطرویه، مشکلات مردم به ویژه در حوزه آب مطرح و بررسی شد.

در این سفر که شنبه ۲۳ دی انجام گرفت، مسئولان نی‌ریز در میز خدمتی که در شهرک وزیره برگزار شد، شرکت کردند.

در این جلسه کمالی دهیار، صادر نشدن مجوز ساخت درمانگاه خیرساز، نداشتن جاده دسترسی به شهرستان داراب، کمبود آب شرب کل مجموعه و مشکلات رانندگان را به عنوان مهمترین دغدغه‌های مردم بیان کرد.

شول‌نژاد بخشدار قطرویه ضمن تأیید این موارد اظهار داشت: «ادامه جاده از شهرک وزیره به انتهای بخش باریک است که باید بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

در مورد مشکلات آب شرب نیز با پیگیری‌های انجام شده در مورد تصفیه‌خانه، در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم مشکل کل بخش را بر طرف کنیم.»

قزل‌بیگلو رئیس امور آبفا با بیان این که خط انتقال آب از سد تا مرکز پکیج توسط شرکت فولاد غدیر انجام شده، گفت: «حدود ۸۰ درصد کار از محل پکیج تا مخزن اصلی شهرک وزیره انجام و مشکل برق‌رسانی در استان پیگیری شده که در هفته آینده پیمانکار مشخص می‌شود.»

وی افزود: «به زودی پیمانکار لوله‌گذاری ادامه پکیج به سمت کارگاه نیز مشخص می‌شود.

بخشدار قطرویه: مشکل کم‌آبی کل بخش را برطرف می‌کنیم

الان با مجوزی که گرفته‌ایم، آب با همین لوله که توسط فولاد غدیر کشیده شده در بالادست به یک چاه تزریق می‌شود تا آب مورد نیاز چاه‌های شرب تأمین گردد.

با توجه به این که پیمانکار نصب کامل پکیج تصفیه‌خانه در شهرک مستقر شده، تلاشمان این است که تا قبل از شروع فصل گرما، مشکل کم‌آبی را در اکثر روستا‌ها برای همیشه برطرف کنیم.»

در پایان جلسه، فرماندار پیرامون در‌خواست مردم از جمله پیگیری کیفیت نان و مجوز یک نانوایی دیگر برای شهرک وزیره، کمبود پزشک و... قول پیگیری جدی داد.

از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه می‌توان به بازدید فرماندار و هیئت همراه از سد چشمه‌عاشق و پکیچ تصفیه‌خانه آن، سالن ورزشی در حال احداث روستای کارگاه، پروژه درمانگاه شهرک بنه‌کلاغی، پروژه راه بنه‌کلاغی به بازرگان داراب و پل ورودی شهرک بنه‌کلاغی اشاره کرد.

بخشدار قطرویه: مشکل کم‌آبی کل بخش را برطرف می‌کنیم

بخشدار قطرویه: مشکل کم‌آبی کل بخش را برطرف می‌کنیم

بخشدار قطرویه: مشکل کم‌آبی کل بخش را برطرف می‌کنیم

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها