تعداد بازدید: ۳۵۲
کد خبر: ۱۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ - 2024 13 January
کیانوش پورمجیب مدیرعامل شرکت ساپکو با حضور در شرکت کارخانجات رینگ‌اسپرت نور نی‌ریز، پس از دیدار با دکتر محمدحسین مربی مدیر این کارخانه، از خط تولید و روند کار بازدید کرد.

ساپکو که یکی از تأمین‌کنندگان قطعات خودرو در ایران است، قراردادی را با شرکت رینگ‌اسپرت نور نی‌ریز به امضا رسانده و طرف نی‌ریزی متعهد است تعداد رینگ مورد نیاز درخواستی از ایران‌خودرو و ساپکو را تولید کند.

در این سفر که جمعی از اعضای شرکت ساپکو نیز حضور داشتند، مربی مدیرعامل شرکت رینگ‌اسپرت از توسعه و پیشرفت کارخانه سخن گفت و افزود: با افزایش تعداد دستگاه‌های تراش آلومینیوم و آماده‌سازی فضای کنونی، تولید رینگ از اواخر سال جاری به حداکثر خواهد رسید.

پورمجیب دیداری نیز با مدیران داخلی بخش‌های مختلف کارخانه داشت و با حضور در تمامی قسمت‌های خط تولید، روند رینگ‌سازی را مشاهده کرد.

هدف از بازدید مسئولان این شرکت، تأمین قطعات خودرو و گفتگو با مدیرعامل شرکت رینگ اسپرت در جهت افزایش تولید رینگ در سال پیش رو بود.

در حال حاضر، شرکت رینگ‌اسپرت نور نی‌ریز به عنوان بزرگترین کارخانه تولید رینگ آلومینیوم در خاورمیانه شناخته می‌شود و با ظرفیت تولید ماهیانه ۱۰۰ هزار رینگ، بخش اصلی تولید یکی از مهمترین قطعات ایران‌خودرو را در اختیار دارد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها