تعداد بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۱۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰ - 2024 11 January
فرماندار و جمعی از مسئولان نی‌ریز، به منظور توسعه اقتصادی و صنعتی شهرستان، از دانشگاه شهید باهنر کرمان و حوزه صنعتی آن بازدید کردند.
نویسنده : روابط عمومی فرمانداری نی‌‌ریز

پس از دعوت فرماندار شهرستان نی‌ریز از اساتید دانشگاه شهید باهنر کرمان در آبان‌ماه سال جاری که به منظور توسعه اقتصادی و حمایت از مشاغل خرد و تهیه برش شهرستانی آمایش سرزمینی در فرمانداری صورت گرفت، در راستای پیگیری و اجرای مصوبات و ایجاد تعامل بیشتر، هیئت اقتصادی شهرستان نی‌ریز به کرمان سفر کرد.

فرماندار نی‌ریز روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه به همراه معاون برنامه‌ریزی و توسعه و رؤسای ادارات جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، منابع آب، منابع طبیعی، محیط‌زیست، مسئول شرکت شهرک‌های صنعتی، مدیرعامل خدماتی شهرک سنگ و نمایندگان سیمان خاکستری و سیمان سفید، سفر دو روزه‌ای به استان کرمان داشتند.

در این سفر که به منظور آشنایی و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های علمی و پژوهشی و تبادل نظر در بخش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی شهرستان صورت گرفت، دومین جلسه هم‌اندیشی و ارائه نقطه نظرات تیم اقتصادی شهرستان و آشنایی با شرایط موجود و بالقوه اساتید و امکانات دانشگاه، در دانشگاه شهیدباهنر کرمان ترتیب داده شد و در ادامه، تیم اعزامی از فضای کلی دانشگاه، بخش‌های آموزشی و ... بازدید کردند.

توسعه اقتصادی با تعامل دانشگاه علم وصنعت کرمان

تیم اعزامی به منظور آشنایی بیشتر با ظرفیت و توان فنی و مالی سرمایه‌گذار طرح استخراج و تولید و فراوری مواد معدنی (مجتمع فروآلیاژ رباط) از آن بازدید کردند و در جریان روند فراوری و تولید و تجارت مواد معدنی، منگنز، سیلیس و کرومیت و... قرار گرفتند تا در زمینه فرایند جذب سرمایه‌گذار و تحقق زنجیره تولید از محدوده معدنی تا فراوری و ایجاد اشتغال پایدار و ارزش افزوده مواد معدنی و صنعتی، همکاری لازم و مؤثر صورت گیرد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها