تعداد بازدید: ۳۴۲
کد خبر: ۱۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ - 2023 30 December
مراسم گرامیداشت ۲۶ آذر و روز حمل و نقل، به میزبانی انجمن صنفی رانندگان نی‌ریز و شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر، شنبه ۲ دی‌ماه در تالار کسرا برگزار شد.

در این مراسم، رئیس انجمن صنفی رانندگان مشکلات این قشر را بیان کرد و افزود: شرکت طرف قرار داد بیمه تکمیلی رانندگان به تعهدات خود عمل نکرده و هزینه‌های پزشکی به آن‌ها برگشت داده نمی‌شود.

داود دهقان افزود: رانندگان این شهرستان در راستای طب کارت سلامت و همچنین تعویض گواهینامه پایه یک، نیازمند تست اعتیاد هستند و باید برای این کار به شیراز مراجعه کنند.

وی همچنین خواستار پرداخت سریعتر کرایه بعد از تخلیه بار شد.

از دیگر درخواست‌های رئیس انجمن رانندگان، جلوگیری از ورود رانندگان بدون حواله به شهرک سنگ و آسفالت ورودی شرکت سیمان خاکستری نی‌ریز بود.  

جشن شب زنده‌داران جاده در نی‌ریز

در ادامه، خسروانی فرماندار نی‌ریز با قدردانی از خدمات رانندگان و شاغلان بخش حمل و نقل، این روز را فرصت مناسبی برای بازنگری نیاز‌ها و مشکلات این بخش برشمرد و خواستار رفع مشکلات این قشر توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شد.

در پایان جلسه نیز از رانندگان نمونه شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر، رانندگان پیشکسوت و خانواده‌های شهیدان راننده با اهداء لوح تقدیر و هدایا تقدیر شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها