تعداد بازدید: ۲۷۹
کد خبر: ۱۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷ - 2023 23 December
فرماندار نی‌ریز در شب یلدا از شهر مشکان، پاسگاه انتظامی و ایست و بازرسی قطرویه و همچنین پایگاه هلال احمر بازدید کرد.
خبرنگار: محمدرضا هدایتی

یعقوب خسروانی در این بازدید که پنجشنبه ۳۰ آذر انجام شد، لحظاتی از مسابقه دو تیم شهدای مشکان و منتخب جهرم را تماشا کرد. در حاشیه این مسابقه، عده‌ای از ورزشکاران کمبود‌ها و مشکلات ورزشی شهرشان را با وی در میان گذاشتند.

وی به همراه دیگر مسئولان به دیدار خانواده شهید خاموشی و شهیدان عباس‌زاده رفت و در ادامه با حضور در روستای چاه‌علی‌ غوری، با مادر شهید فیروز قره‌چاهی دیدار کرد.  

مردم روستا و دهیاران روستا‌های چاه‌علی‌ و غوری نیز در خانه مادر شهید حاضر شدند و مشکلات خود را با فرماندار در میان گذاشتند.

احداث پل روی رودخانه فصلی، گازکشی روستا، هجوم گورخر‌ها به مزارع کشاورزی و طرح هادی روستا، از جمله مسائل و مشکلاتی بود که توسط اهالی به اطلاع فرماندار رسید.

خسروانی در این دیدار قول پیگیری سریع مسائل و مشکلات را به اهالی چاه‌علی‌ داد.

همچنین به گزارش روابط عمومی فرمانداری نی‌ریز، فرماندار در روز جمعه یکم دی‌ماه، از پاسگاه انتظامی و ایستگاه بازرسی قطرویه بازدید کرد.

خسروانی هدف از این بازدید را بررسی مسائل و مشکلات پاسگاه‌ها برشمرد و گفت: در فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم برای این پاسگاه‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی همچنین به طور سرزده از پایگاه امداد جاده‌ای هلال‌احمر حسن‌آباد  بازدید کرد و در جریان میزان آمادگی و سرعت این پایگاه در مواجه با حوادث قرار گرفت.

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدرضا قره چاهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
0
0
سلام
دوست گرامی اولا که روستای چاه علی نه علی آباد
دوما شهید فیروز قره چاهی نه فریبرز
مدیر پایگاه

سلام مورد مطرح شده اصلاح گردید

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها