تعداد بازدید: ۱۹۹۷
کد خبر: ۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ - 2017 22 April
میزان تسهیلات از سال 92 که مبلغ 400 میلیون تومان بود با افزایش چشمگیری روبرو بوده و در حال حاضر به 6 میلیارد تومان افزایش یافته است و این مبلغ به افراد متقاضی پرداخت گردیده است.
روابط عمومی فرمانداری: رئیس و کارکنان اداره بنیاد مسکن شهرستان نی‌ریز با امیری فرماندار شهرستان نی‌ریز به مناسبت گرامی‌داشت سالروز تأسیس بنیاد مسکن دیدار داشتند.

در این دیدار امیری فرماندار اظهار داشت: بنیادمسکن نماد خدمت به مردم و از جمله دستگاههایی است که جوشیده از بطن انقلاب می‌باشد و حقیقتاً بنیاد مسکن در عرصه‌های مختلف در طول سالهای بعد از انقلاب خوش درخشیده است.

وی ادامه داد : بنیاد مسکن به دستور امام خمینی(ره) تأسیس و در ادامه تأکیدات ایشان و مقامات جمهوری اسلامی مبنی بر خدمت‌رسانی به محرومان و مقاوم‌سازی منازل روستاییان، از مأموریت های اولیه این سازمان می‌باشد.

فرماندار نی‌ریز افزود: بنیاد مسکن در زمینه رسیدگی به مناطق آسیب دیده از حوادث، مقاوم‌سازی منازل روستایی و شهرهای کوچک و همچنین تهیه و اجرای طرح هادی، کمک به دهیاری‌ها، فعالیت‌ها و خدمات زیادی به مردم مناطق محروم ارائه داده و تحولی در مناطق روستایی ایجاد نموده است که در خور تقدیر و تشکر می‌باشد. البته باید این خدمات انجام شده را به مردم گفت و اطلاع رسانی نمود.

در ادامه رئیس بنیاد مسکن شهرستان نی ریز به ارائه گزارشی از عملکرد یک‌ ساله بنیاد و مسکن شهرستان پرداخت و تأکید کرد در سال 95 به 435 فقره به مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اختصاص داده شده است که از این تعداد 105 فقره به افراد تحت پوشش بهزیستی و 50 مورد به افراد تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شده است.

همچنین 400 میلیون اعتبار بلاعوض به افراد پرداخت شده و حدود 209 قطعه زمین به این افراد به صورت رایگان تحویل داده شد و همچنین بیش از 25پروژه عمرانی در سال 95 افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

شایان ذکر است میزان تسهیلات از سال 92 مبلغ 400 میلیون تومان بوده است که این رقم در حال حاضر به 6 میلیارد تومان افزایش یافته است که به افراد متقاضی پرداخت گردیده است.



همشهریان گرامی
 جهت اطلاع از :
✅ اخبار معتبر شهرستان نی ریز
✅ اخبار موثق و معتبر و اطلاعیه های انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نی ریز
✅ گزارش های هواشناسی شهرستان نی ریز
 ✅ تصاویر حرفه ای و زیبا از مکان های دیدنی شهرستان نی ریز
✅نی ریزان فارس بروزترین  و کامل ترین کانال خبری در شهرستان نی ریز
✅ شما هم عضوی از نی ریزان فارس باشید

برای عضویت کلیک کنید

 آدرس کانال
Neyrizanfars@
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها