تعداد بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۱۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ - 2023 16 December
مجتبی خجسته سرمربی نی‌ریزی تیم جوانان  مقاومت تهران به عنوان بهترین سرمربی جوانان لیگ دسته اول باشگاه‌های تهران انتخاب شد.

کانال خبری فوتبال ۱۰۰ در پایان فصل مسابقات این لیگ، ۹ مربی را کاندیدای کسب عنوان بهترین سرمربی فصل کرد که در پایان نظرسنجی مجتبی خجسته با کسب ۴۱ درصد آراء، بالاتر از چهره معروفی، چون محمد سیانکی گزارشگر ورزشی تلویزیون که چند سالی وارد عرصه مربیگری شده، قرار گرفت.

مجتبی خجسته سرمربی مقاومت تهران در پایان فصل با ۲۶ امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر رتبه پنجم جدول مسابقات را کسب کرد و از صعود به لیگ برتر تهران بازماند.

خجسته گفت: زد و بند‌های بسیار زیاد در لیگ دسته اول فوتبال تهران  در چند هفته آخر بازی‌ها و قضاوت‌های مشکوک داوران باعث شد تا بردهایمان در دقایق پایانی بازی تبدیل به تساوی شود و متأسفانه از صعود به لیگ برتر جا ماندیم.  

هرچند به گفته بیشتر مربیان فوتبال تهران، تیم جوانان مقاومت فوتبالی استاندارد و صاحب سبک را در طول مسابقات ارائه داد و قربانی یک‌سری مسائل شد که نمی‌توان آن‌ها را رسانه‌ای کرد.

وی افزود: به هر ترتیب فصل مسابقاتی به پایان رسید و با وجود پیشنهاد مدیرعامل باشگاه مقاومت تهران مبنی بر تمدید قرارداد، قراردادم را تمدید نمی‌کنم، زیرا پیشنهادات بهتری را دریافت کرده‌ام تا بتوانم مسیر بهتری را در فوتبال طی کنم.

او گفت: خدا را شکر در اسماعیل دهچاهی بازیکن نی‌ریزی تیم جوانان مقاومت تهران حضور درخشانی داشت که در آینده‌ای نزدیک از این بازیکن بیشتر خواهیم شنید.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها